Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه وگلودرد
سلام آقای دکتر ما یک کودک ۲۴ ماه داریم که سرفه می کنه ودکتر بهش قطره استامینوفن فن پاراکید داده ۱۰ کیلو وزن داره چقدر باید از قطره استامینوفن به ش بدبم
- چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم شش ماه و نیمش هست چند روزه چشم سمت راستش اشک جمع میشه.ولی نه قرمز هست نه متورم شده.بیقراری هم نمیکنه
- زور زدن
سلام پسرم یک ماهش خیلی زور میزنن وقرمز میشه دلیلش چیه
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- آیابرای بچه ۲ساله آمپول دکزا که دکترنوشته ضرردارد
- آرامش در خواب
سلام پسر سه سال و سه ماهه دارم از ساعت ۹ شب تاد۷ صبح که می خوابه ۳ الی ۴ دفعه از خواب بیدار می شه. بنظرتون عادی هست ؟ خواب ظهر هم نداره .شب که بیدار می شه ازش می پرسم جایت درد می کنه می گه نه . می گم گرسنه ای می گه نه
- عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر دخترم ۴ ماهشه از اول بهش شیرخشک ببلاک میدم زیادی طعم اهن داره بدش میاد وقتی میخوره و خوب سیر نمیشه و اینکه زیاد وزن نگرفته چطوری یک شیرخشک دیگه جایگزین کنم شیرخشک چرب و خوب چ شیرخشکیه؟
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر
- سلام دخترم سه سالش است و دپر از شهر زندگی میکنم الان تب شدید دارد یک امپول دگزا خانه دارم ایا میتوانم نصف ان را تزیق کنم
- مولتی ویتامین
با سلام فرزند من دو ماهه است ، قطره مولتی ویتامین و قطره آد را یک روز در میان می خورد یعنی یک روز آد و یک روز مولتی ویتامین،با قطره آ د مشکل دارد و بالا می اورد،می توانم هر روز به او مولتی ویتامین دهم؟
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- شربت زینک
سلام دخترم پانزده ماه دارد می توانم بجای قطره ی میم از شربت زینک خارجی به او بدهم ممنون میشم راهنمایی کنید
- توت فرنگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر.دخترم یک سال و دو هفته اش هست میتونه توت فرنگی بخوره؟
- سلام دخترم ۶ سالشه و ناخنم به چشمش خورده و باعث آبریزش و درد و کمی قرمزی وتاری شده چیکار کنم
- سلام آقای دکتر شربت پدیزان برای چی خوبه
- دو زبانه
سلام آقای دکتر ببخشید ما که آذری هستیم وتو خونه آذری حرف میزنیم اگه آهنگ فارسی یا کتاب به فارسی برای دختر 5 ماهم بخونم برای حرف زدنش تاخیر ایجاد میشه یا نه؟ ممنون از اینکه وقت میزارید وپاسخ میدهید.

