Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- سلام. وقت بخیر. پسرم چهار سال و ۴ماهشه. چندماهیه که غالب اوقات مدفوعش چسبنده ست. قدووزنش نرماله. کمی شکمش بزرگتر از سایر اندامهای بدنش به چشم میاد. دلیل این چسبنده بودن مدفوعش چیه؟
- تب
سلام آقای دکتر پسرم تو یکماه دوبار این ویروس جدید را گرفته که گلو درد و تب داشته سه روز تب داشت و شربت کوآموکسی کلاو خورد بهتر شد و بعد از یک هفته دوباره تب و گلو درد و گرفتگی بینی دارد چکار کنم همش این ویروسه میره وبرمیگرده چه داروی بدم از دو روز قبل عید تا حالا همش مریض هست وتا حالا چهار نوع چرک خشکن خورده چی داروی بهش بدم واینکه چکار کنم مریض نشه آنقدر زود
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
سلام من بچم یک سالشه تب داره سرماخوردکی کوریزان خریدم چقدر باید از این شربت بهش بدم آموکسی سیلین هم بخرم یانه
- کودک
سلام دکتر پسرم یک ماه زودونارس دنیااومد الان یک سال و ده روزه در نشستن وبازی مشکلی ندارد بای بای میکنه توپ بازی و...ازمبل ووسایل دست میگیره بلند میشه وقتی بایک دست میمونه وگام برمیداره از پله بالا میره چهار دست و پا میره البته تایازده ماهگی سینه خیز میرفت اما الان من نگران راه رفتن مستقلش هستم چون تادستش از مبل ول میکنه میفته وقتی اسباب بازی بیفته خم میشه برمیداره وراحتدر حالت ایستاده میشینه توروخدانگرانم -یا مشکلی داره
- درمورد کمبود ویتامین b12
سلام اقا دکتر گفتین مشکل گوارشی ینی چجوری باش؟ پسرم نزدیک ۱۹ ماهش ولی هنوز از ۱۰،۲۰ روز بالا میاره اسهال اینا نمیشه ، بازم ازمایش کل بگیرین یا فقط درمورد این ویتامین؟؟؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- پادردو
سلام ببخشدمن دختر۴ساله اش همیشه ازدردپامیناله همش بایدپاهشوماساژبدم والان ۳روزمتوجه شدم کف پاش زردمایل به نارنجی آقای دکتردخترم براثربیماری که بنده داشتم مجبورشدم ،خیلی وزوترازموعداون به دنیا بیارم ۱۰روزداخل شیشه موندوبعدازدوماه تارشدکردامکان داره .خیلی ممنونم وسپاس گذارم اگربرام توضیح بدیدعلت پادردش دردش وزردی پاش چی ممکن باش وهمش مریضه اصلانمتونم ودخترم ببرم حموم زودسرما میخوره بعدشه هی میگه گوشم از بسکه بردمش. دکترخسته شدم خیلی ممنونم ازشما
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
- استامینوفن
سلام. وقت بخیر. بچه تب داشت و استامینوفن هر ۴ ساعت گصرف میکرد و آنتی بیوتیک. وقتی تبش کمشد ۶ ساعتی دادم. تب که قطع شد دیگه باید استامینوفن را قطع کنم؟ آنتی بیوتیک ادامه دارد
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- سلامم.
سلام دکار دختر ۲سالم نزدیک ۲۰،۲۵روه که رو کپل های باسن و پشت ران هاش و خیلی کم پشت ساق پا دون دون قرمز ریز داره و جاش قرمزه و خارش داره،گاهی میخارونه چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- اسهال واستفراغ
سلام.دختر من یکسال وسه ماه هستش.5روز هستش که اسهال واستفراغ داره دوبار دکتر بردم اما باخوردن دارو هیچ تاثیر روش نگذاشته .هرموقع که دارو میخوره بالامیاره.میل به غذا ومیوه نداره فقط شیر خودمو میخوره اونم خیلی کم .هرچیزی هم بخوره بالا میاره .اگه میشه راهنماییم کنید چیکارکنم

