Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
با سلام، پسرم از دیشب تب کرده و هفته آینده باید واکسن ۱۸ ماهگی رو براش بزنم،اشکالی نداره ۱ هفته از بیماریش بگذره و واکسنش رو بزنم؟
- تغییر رنگ پوست
دخترم ۲سالشه وازوقتی اون رو ازشیرگرفتم رنگ پوستش تیره شده قبلاصورتش خیلی سفیدبود اما الان روز به روز رنگ صورتش تیره میشه خواستم دلیلشو بدونم آیا بعداصورتش ب حالت اولیه برمیگرده
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم امروز واکسن ۱۸ ماهگی داشته بعد بهداشت جفت واکسنو توی بازوش زد اشکالی نداره؟ نباید حتما توی پا برنن؟
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر من یه دختر 1 ونیم ساله دارم که دوماهه قبل گوششو سوراخ کردن الان چن روزه پشت یکی از گوشاش دقیقا جایی که سوراخ شده یه جوش چرکی بزرگ زده به نظرتون باید گوشواره شو در بیارم؟ یا دارو استفاده کنم؟ چه دارویی؟ باتشکر
- لکه روی ناخن
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه روی ناخنش لکه سفید هست بخاطر شرایط کرونا میترسم ببرم دکتر ایا ویتامین کم دارد چه داروی بدم ممنون از لطفتون
- قرص ترانزامیک اسیدومفنامیک درشیردهی مجازه؟
سلام دکترمن پریودشدم حجم خونریزیم زیاده دکترزنان بهم ترانزامیک اسیذومفنامیک اسیددلده هرهشت ساعت بخورم بچه شیرمیدم الان ده ماهشه خطرنداره توشیردهی باتشکر
- مدفوع زیاد
سلام دختر من 8 ماه هست 6 کیلو وزن دارع روزی ۵ الی ۶ بار مدفوع میکنه اونم خیلی زیاد به نظرتون اشکال دارع
- گریه و بهانه گیری
سلام خسته نباشید من دختر دو سال و هفت ماه دارم,واقعا دیگه من و بابا خسته کرده,دائما گریه میکنه ,جیغ و دا میکشه,مثلا وقتی میخوایم بخوابیم گریه می کنه میگه من نمیخوابم نسبت به گریه هاش بی توجه میشم اصلا گریه تموم نمیشه دقیقه به دقیقه بدترم میشه, زیاد حرف میزنه, یک حرف رو چندبار تکرار میکنه, فحش میده, خیلی دختر گیری هست به یک چیز که گیر میده دیگه ول کن نیست, وسایلشو به هیچکس نمیده وقتی بچه های دیگه به وسایلش دست میزنند جیغ میکشه, حتی بعضی موقع ها بازی کردنشم با جیغ هست, اصلا حرف گوش نمیده,آخر مجبور میشیم کتکش میزنیم. ,...خواهش میکنم کمکم کنید میترسم....
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- شربت لیکو مولتی مینرال
سلام اقای دکتر کودک ۳نیم دارم باوزن ۱۴کیلونیم چندسی سی از این شربت لیکومولتی ویتامین مینرال بهش بدم ممنون میشم بگین
- عفونت
سلام بچه من ۳ سال و دو ماهه هست از تاریخ ۲۷ اسفند ویروس وارد معده و رودش شده دو بار استفراغ کرده همون روز اول براش سرم و آمپول تهوع نوشت دکتر الآنم داره سفکسیم ۱۰۰ استفاده میکنه هر ۱۲ ساعت.خواستم بپرسم این تب و عفونت تا چند روز ممکنه ادامه داشته باشه.با تشکر
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- ختنه
با سلام مقدار مجاز اموکسی سیلین ۱۲۵بعد از ختنه به روش سنتی چقدر است؟برای نوزاد۴ماهه و اینکه مصرف همزمان پماد آئروتکس و اموکسی سیلین مجاز است؟ و سوال اخر قبل ختنه یک سوم شیاف و ۱۰قطره استامینوفن همزمان داده شده مشکلی نیس؟
- جوش
سلام خسته نباشید آقای دکتر چند وقته یه چیزی حالت جوش روی دست دخترم دراومده که از بین نمیره زگیل نیس و اینکه دخترمم پنج سالشه ممنون میشم کمکم کنین اگه بشه عکس دستشو براتون بفرستم دسترسی به دکتر ندارم خیلی ناراحتم

