Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
- کجی لب کودکان
کودک من دو و نیم سال سن دارد هنگام صحبت کردن لب پایین به سمت چپ کج میشود
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم پنج سالشه ازدیروز آبریزش بینی داشت شربت پلارژین بهش دادم ولی دیشب تاحالا خس خس سینه وخلط داره وگاهی سرفه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- کهیر
سلام آقای دکتر یه لکه قرمز کوچیک رو صورت کودک هم کهیره؟
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار
- كبدي
سلام خسته نباشين من پسرمو براي چكاپ ٢سالگي بردم انزيم كبدشو گفتن بلاس S.G.OT=(Ast)45 S.G.p.T=(ALT)11
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- سلام. ببخشید پسرمن هرچندوقت یک بار پاهاش میلرزه اما نه تب داره نه علاعم دیگری داره بازی میکنه پاش میلرزه من میگرمش قطع میشه به نظرتون ازچیه
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم۲سالشه زمستان سال گذشته خروسک گرفت بستری شد ودگزا زدن از دستگاه بخورسرد استفاده کردم خیلی نگرانشم ایا ممکنه امسال هم بگیره چکار کنم که دوباره تکرار نشه
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- کرفی
سلام شربت امگا ۳ رو میتونم با آبمیوه قاطی کنم به بچه ۵ ساله بدم ؟ به تنهایی میخوره بالا میاره، ممنون
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی ، طبق دستور شما به پسرم که دوسال و هشت ماه داره روزی یک قاشق مرباخوری شربت ایمونس دادم قبل از ایمونس ،آسماویت تجویز کرده بودیدم جدد ایمونس براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید متشکرم
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر
دختر سه ساله من زیر بغل سمت چپش یه حالت غده کوچیک داره. خیلی نگرانم. از چی ممکنه باشه؟ - سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- توروخدا جوابمو بدین گفتم پسر۷سالم بتامتازون ال ا تزریق کرده- تا دو روز قبل تزریق اسپری بکلومتازون و ایروکاست۵ مصرف میکرد- با امپول که با فاصله دو روزه تجویز کرد تداخل نداشته
خطری براش نداره عوارضی تو بدنش ایجاد نمیکنه؟ میگن سوسپانسیونش وریدی نیس یعنی چه؟ آخه به لگنش تزریق کردن آقای دکتر من مشکل استرس دارم توروخدا جوابمو بدین

