Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- ارتباط دندان درنیاوردن باآمپول دگزا
سلام دختر یکساله ام هنوز دندون درنیاورده ممکنه بخاطر تزریق آمپول دگزا باشه ۴بار تزریق کردیم یا نصف با یک چهارم
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- فاویسم
سلام آیا شربت کو آموکسی کلاو 457 برای بچه فاویسمی ضرر دارد؟
- شربت سفاکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹ ۷/۵ ساله
مقدار مصرف شربتسفکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹کیلو
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- شربت مولتی میناجویس
سلام دکتر خسته نباشید من قبلا برای دخترم شربت مولتی ویتان میدادم ولی الان نایاب شده وشربت مینا جویس رو جایگزبن کردم آیا مشکلی نداره واین شربت مناسبه براش واینکه روزی چند سی سی باید بخوره ؟؟؟؟؟
- اسهال
سلام کودک یک ساله دارم که۵روزه اسهاله ومدفوع شل وابکی زرد رنگ وبد بو داره اشتهای غذایی نداره وفقط شیر واب میخوره دیشب یک باره ده قطره پدی لاکت بهش دادم الان اسهلش شدید تر شده چیکار کنم
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- مقدار استفاده قطره باکتی ماید
دخترم ۸/۵ ۲۲ وزنش چه مقدار و هر چند ساعت میتوانم از قطره استفاده کنم
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- یبوست
باسلام آقای دکتر دخترم چندروز یه بار دستشویی میکنه دکترم بردم شربت پارافین و پودرپدیرلاکس داده وقتی میدم فرداش مدفوع میکنه بعدش باز دستشویی نمیکنه به خودش میپچه دلش دردمیکنه همش زور میده ولی نمیتونه اجابت مزاج کنه ممنون میشم جواب بدید
- مقدارمصرف ازیترومایسین
سلام مقدار مصرف شربت ازیترومایسین 200 برای 18 کیلو و 5سال و نیم چقدره
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده

