Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام . پسرم ۳ سال و نیم هستش وزنش از،۱۱ کیلو بالاتر نمیره قدش هم چند سانت کوتاهه چیکار کنم
- مقدار شربت آزیترومایسن۲۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دکتر داره متصدی ننوشته چند سی سی بهش بدم
- شربت سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه سرماخورده شربت پلارژین و سیتریزین و سیموسپان میدم خوبه یانه؟ پلاررین بهتره یا شربت کوریزان؟
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 15 ماه است یک هفته هست صداش تغییر کرده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- تب کودک ۱۳ماهه
سلام خسته نباشید پسر من ۱۳ماهشه دوروزه تب داره دیروز تبش عادی بود اما از صبح امروز خیلی شدید شده انگار تو آتیشه من بهش قطره استامینفون میدم هر ۴ساعت اما تاثیری نداره میشه راهنماییم کنید،🙏
- دخترم ۴سالشه ۲۲کیلو وزنش گلوش عف نت داره ازداروخانه شربت سفیکسیم ۱۰۰گرفتم چند سی سی باید بهش بدم
- بی اشتهای
پسرم یکسال و هفت ماه شه فقط شیر میخوره و غذای دیگه نمیخوره آزمایشات کلی هم داد ولی هیچ مشکلی نداره وزن تولدش 3،100بود الا 9،900
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- بیماری
سلام بچه ما ۶ ساله است و کف دست و پاش زرده نشانه چیست
- الت تتاسلی دفن شده
سلام پسری ۱۰ ساله دارم که از بدو تولد دچار دفن آلت میشد و کامل آلت به داخل شکم کشیده می شد بردم دکتر گفتن بعد دو سالگی خوب میشه اما نشد و هفت سالگی بردم دکتر معاینه کرد و گفت مشکلی نداره و دوباره ۹ سالگی بردم پیش دکتر اورولوژی و دوباره گفتن طبیعی هست و مشکلی نداره الان هم ۱۰ سالش ولی هنوز حالت طبیعی نداره و بیشتر وقتها آلت داخل شکم هست من چیکار کنم مشکل چیه پیش چه دکتری ببرم
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- عفونت چشم بچه یازده ماهه
با سلام پسرم یازده ماهشه،بخاطر سرماخوردگی شدید چشماشم خیلی چرک کرده بود، طوری که صبح ها موقع بیدار شدن چشماش چسبیده بود، شنبه دکتر اطفال بردمش، داروهای سرماخوردگی بهش داد، برای چشمشم قطره کلرامفنیکل هر 8ساعت و جنتامایسین هر 12ساعت بهش داد،دو روز براش ریختم یعنی حدود 48 ساعت، بعد شنیدم که قطره کلرامفنیکل برای زیر دوسال استفاده نمیشه. دیگه اون دوتارو استفاده نکردم، و فقط قطره باکتی ماید10 هر 8 ساعت براش ریختم. الان حدود چهار روزه که همین باکتی ماید رو براش ریختم، آیا کافیه همین چند روز یا باید ادامه بدم؟ظاهر چشمش خوبه ، اما نمیدونم که دیگه کامل خوب شده و کافیه یا نه، ممنون از پاسخگوییتون.
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- عفونت ادراری
سلام دکتر بدون آزمایش چون دخترم تب داشت وادرارش بدبوبود شربت سفکسیم دادهر8 ساعت 4 سی سی دخترم 5 سالش 17کیلو...آیایکروزبعداز مصرف سفکسیم کشت ادرار وآزمایش ادرارمیشه داد تاثیری درجواب آزمایش داره شما چه پیشنهادمی کنیدممنون
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- شیر گوسفند
باسلام خسته نباشید اقای دکتر شیر گوسفند رقیق شده با اب برای شیرخوار نه ماهه مضر است و چه ضرر هایی ب همراه دارد برای شیرخواران با تشکر

