Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- سلام و عرض ادب،پسرم دو سالشه و تبش سی و هشت و نیم بود،بردمش دکتر شربت فارمنتین۶۲۳ داد،اما با هر ترفندی که شد نتونستیم شربت رو بهش بدیم،میخواستم بدونم قرص جایگزینی داره؟
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- الرژی
سلام دخترم ۱۵ ماهشه و فک کنم الرژی داره اخ دور دهنش دونه قرمز میزنه و دماغ همش کیپ میشه !من باید چیکار کنم چ چیزای بعش بدم ؟؟و یا ندم ؟؟داروی خاصی داره؟؟
- سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر خداقوت تو دوران شیردهی سرماخوردم شدید ۱شیشه شربت آموکسی کلاو و ی بسته قرصشو خوردم الان بعد از ۱۰ روز سرفه نمیذاره بچه مو بخوابونم همش از خواب میپرونمش.میشه ی شربت معرفی کنید ؟سرفه م خشک نیست
- تغذیه ی کودک
سلام خسته نباشید آیا می توان پودر لیدی میل روبرای کودکان نیز استفاده کرد ؟؟؟ پسر من ۴ ساله هست یکماهی میشه غیر از آب و شربت آلبالو وفرنی هیچ چیزی نمی خوره چیکار کنم ؟؟؟
- مادر نوزاد ۲ماهه
سلام وقت بخیر من دندونم عفونت کرده و الان نوزاد ۲ماهه شیر میدهم چه انتی بیوتیکی بخورم که به بچه اسیب نرسدو برای سوزش ادرار چه دارویی استفاده کنم
- سرفه کودک یک و نیم ساله
لطفا راهنماییم کنید.سلام.پسرم یک سال و نیمه.الان حدودی ماه ونیمه که سرفه خلطی میکنه.یکبار تواین مدت بردمش دکتر که داروهای پلارژین کیدز و سفکسیم و اسپری سالبوتالمکس و شربت کتوتیفن داددکتر.به مدت یک هفته مرتب دارو هارو دادم یک مقدار کم ترشد سرفه هاش ولی کامل خوب نشد.الان که دوباره باز سرفه هاش بیشترشده.دیگه نمیدونم چکارکنم به خدا.لطفا راهنماییم کنید.
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- دوز مصرف سکسیم
دخترم ۱۹ کیلو و هشتصد گرمه. دکتر گفت گلوش عفونت داره با تب بالا حدود ۳۸.۶ شربت سفکسیم تجویز کرد ولی ساعت و مقدار رو نگفتن.
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام هسته هلو قورت دادم
میخاستم ببینم اشکال نداره
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر داخل یک چشم دختر یازده ماهه ام چندروزی هست که قرمزه دلیلش چی میتونه باشه چیکار کنم خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی کنید
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- مکمل ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم 2سال و 4 ماهشه فقط آدزیر بهش میدم مکمل ویتامین دی یا ویتامین دیگه ای چی باید بهش بدم؟
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر . پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه و کمی سینوزیت هم داره . دوهفته پیش سرماخورده بود و خوب شد ولی طبق معمول همیشه الان سرفه های خلط دار داره . شربت سیموسپان و برم هگزین میدم . آیا میتونم شربت کلاریترومایسین هم بدم ؟ چون دکترش گفته بودن که بخاطر لوزه پاییز و زمستان این شرایط رو همیشگی داره
- …
سلام مقدار سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۹ماهه ک ۱۲کیلو وزن دارد چقدر است؟ باتشکر

