Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر بنده با خانمم ۸ روزه به کرونا مبتلا شدیم و حال عمومی هر دومون خوبه و دارو مصرف میکنیم.یه دختر ۴ساله داریم پیش خودمون تو خونه است ولی هیچ علائمی نداره.آیا دخترم نیاز به داروی خاصی داره؟ممکنه اونم علائمش شروع بشه یا نه؟ممنون
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه از ۱۸ ماهگی شیر پاکتی کم چرب بهش دادم حالا میتوانم شیر گاو بدهم مشکلی پیش نمیاد
- نگه داشتن غذا
سلام دخترم۱۷ماهه هست غذا دهانش نگه میداره بعد از یک ساعت میریزه بیرون دلیلش چی میتونه باشه
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- مقدار مصرف
سلام اقای دکتر در جواب سوال من فرمودین شربت اسمونی بدهید میشه لطفا اسم کامل شو بگید اخه این شربت گفتن نمی شناسیم داروخانه ؟ مقدار مصرف برای ۲۲ماهه هم لطفا یگید
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه الان چند وقته مدفوعش سفت شده ببخشید اول دفعش ک میاد خیلی سفت سیاه بعدش بهتر میشه علتش چیه؟؟؟
- مقدار مصرف داروی ازیرتومایسین
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزنش هست .امروز میخوام دارو را براش شروع کنم مقدار مصرفش چقدر است
- زردی دست وپا
سلام دکتر خسته نباشید پسرم هفت ساله هستش یک مدتی هست دست وپاش خیلی زرده تواین وعضیت هم نخواستیم بریم دکتر ولی این مدت آب هویج نارنگی زیاد مصرف کردیم کرونا خفیف گرفتیم یه مدت هم بی اشتهای داشت وحالت تهوع الانم یک دوره میناجویس وراسیپ مصرف کرده ولی زردی دست وپاش کم نشده ممنونم دکتر
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- طریقه استفاده
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- خون مردگی
سلام کف پای دختر بیست و دو ماهه من سه روز میشه حالت خون مردگی دیده میشه ازمایش خونم برای چکاپ چهار روز پیش گرفتیم هیچ مشکلی نداشت فقط ذخایر اهن بدنش کم بود دکتر فارگلوبین براش نوشت این خون مردگی در اثر چیه در صمن انگشتان یه پاشون از داخل کاملا پوسته پوسته هستن ممنون میشم جواب بدید
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش

