Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف دست وپا وتعریق شبانه به هنگام خواب
با سلام. پسرم ۴سالشه یه مدتی هست که شبها وقتی خوابش میبره خیس عرق میشه. کف پاهاش هم بعضی مواقع زرده. با تشکر
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- وزن کودک و مشکل گلو
کودک7ساله که وزن 17.500 قد115کم اشتاست ازمایشش یه سال پیش خوب بود کم خونی نداشت غذا رو تو دهنش نگه میداره10بار باید بگم بخور تا بجوه غذاشو یه ساعت طول میده😔
- ایا شربت آموکسی سیلین برا بچه یکسال ونیم تجویز میشه یا نه؟
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- میزان مصرف دارو
سلام، پسرم ۴ سال و ۹ماهش و وزنش ۱۸ کیلو است براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ دکتر تجویز کرده می خواستم بدونم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید بخوره. ممنونم
- مشت
سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهش حالت دست همیشه مشت چیزی دسش میدیم میگره ولی من چیزی برش میگرم دست براش میاره دست سفت میکنه مخواد به زور بگیر
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- ختنه
سلام پسرم ۵سالشه آلتش شکل ناف شده وقتی با انگشت میدم بیرون اندازه نصف بند انگشت میاد بیرون آیا ختنه مشکلی داشته؟۲ ماهگی ختنه شده
- مقدار مصرف شربت سفکسین۱۰۰
سلام پسرم هفت سال دارد وزن ۲۸ کیلو گلوش عفونت داره دکتر شربت اموکسیسیلین بهش داد که حساسیت داشت زبان و بدنش جوش زده حالا میشه شربت سفکسین جایگزین کنیم چقدر بهش بدم ممنون میشم از پاسختون تشکر
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- لاغری
با تشکر از زحمات شما چه دارو تقویتی باید مصرف کند
- پماد
سلام دخترم ۳ سالو خورده ایش بعضی وقتا واژنش سوزش یا خارش میگیره نگام کردم مشکلی نداره میشه یپمادی بگین برای جفتش خوب باشه با طرز مصرفش ممنون
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام جناب دکتر اولا خیلی ممنونم واز خدا براتون طول عمر میخوام که وقت میذارید ای کاش دکترهای خوب ومنصفی چون شما توی خوزستان بودند🙏🏻دکتر پسرم ۷ماهشه ومتاسفانه هیچ دکتری نفهمید که ایشون رفلاکس پنهان داره ومن با توجه به علائمش توی گوکل متوجه شدم دکتر بیقراری شب داره صدای گلوش موقع شیر خوردن میاد کله اش مدام عرق میکنه سرفه های مکرر حین خواب داره که خواب ازش میگیره خواب شب فوق العاده بدی داره یعنی اصلا عمیق به خواب نمیره خس خس سینه وبینی صدا دار داره حین شیر خوردن دوتا انگشتاش میکنه توی گوشش باتوجه به آلرژی به پروتئین گاوی بهش شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میدم من با تجویز پزشک بهش اس امپرازول میدم ولی همچنان فرقی نکرده چکار کنم برای این رفلاکس واقعا کلافه شدم دکتر از بی خوابی های مکرر شبانه اش ایا میتونم دارو بدم بهش؟این رفلاکس چند وقت زمان میبره تا کاملا خوب بشه پسرم دوهفته دیگه میشه۸ماهش ولی همچنان من درگیرم بازم ممنونم دکتر جان بابت لطف ومحبتتون وپاسخ دادن به سوال قبلی من
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر
- کجی لب کودکان
کودک من دو و نیم سال سن دارد هنگام صحبت کردن لب پایین به سمت چپ کج میشود

