Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ورم کلیه و عفونت
با سلام و احترام،من پسرم هشت ماهشه،همیشه شبا فقط برای شیر بیدار میشد و بعد میخوابید ولی الان چند شبه ک گریه میکنه و جیغ میزنه و خیلی بی قراری میکنه البته روز هم همونطوره،سونو گرفتم نوشته:اتساع خفیف بدون سنگ در سیستم پیلوکالیسیل کلیه دو طرفه مشاهده میشود ک دیامترAPلگنچه کلیه چپ 7م م و کلیه راست6م م اندازهگیری شد.سنگ و میکرولیتیازیس در کلیه ها رویت نشد،UVJدو طرف فاقداتساع و سنگ است،دکتر یه شربت سفیکسیم داده و گفته یه ماه دیگه دوباره سونو انجام بدم،حالا من خیلی نگرانم آیا خطرناک هس و مشکلی ایجاد میکنه واسه پسرم؟؟؟؟پسرمم خیلی اذیت میکنه اگه مسکن بدم (استامینوفن) تاثیر داره؟؟؟؟؟
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- نمونه برداری ادرار به روش کترینگ برای نوزاد چگونه است
نمونه برداری به روش کترینگ برای نوزاد شش ماهه چگونه است
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- نوزادمافاویسم
سلام خسته نباشید نوزادما۴۵روزشه وفاویسم داره میخایم ختنه ش کنیم برای تسکین دردش نمیتونیم ازاستامینیوفن استفاده کنیم چه قطره یاشربتی برای تسکین دردش استفاده کنیم که براش ضررنداشته باشه باتشکر
- بدخوابی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چهار ماهش شب که میشه نمیخوابه و گریه میکنه الان شش صبح هنوز نخوابیده باید چیکار کنیم؟
- الرژی
سلام دکتر من پسرم ۹ ماهشه و کولیک داره و ب پرتئین گاوی آلرژی داره و شیرخشک اپتامیل اچ آ استفاده میکرد ک الان نیست و اینکه ب ببلاک کانفورت هم الرژی داره الان چ شیر خشکی بهش بدم ک در بازار موجود هست ممنونم ازتون
- رنگ مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسرم آیهان انصاری یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر تب عفونت ادراری.شنبه آوردمش مطب برای ویزیت گفتید همه چی نرمال هست .فقط مدفوع تا کی سبز هست بخاطر آنتی بیوتیک؟ گاهی زرد رنگ و عادی گاهی سبز میشه
- ادرار نوزاد
سلام .دوروز است ک در ادرار دختر دوماهه ام لکه های صورتی و نارنجی میبینم علت الان چیست
- دادن شربت ازیترومایسین 200به کودک 11کیلو
برای سرماخوردگی دخترم شربت ازیترومایسین 200گرفتم سرفه خلط دار و آبریزش زیاد بینی داره تبم داره
- پدی لاکت
سلام دختر من قطره پدی لاکت را تاکی باید بخور الان نزدیک چهار ماه بشه
- سرماخوردگی و گرفتگی صدا
صدا نوزادم بعد سرما گرفته چیکار کنم
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- آیا شیرخشک برای کودکان فاویسم بداست
- Опытный мастер по ремонту ноутбуков с выездом
Популярные вопросы (FAQ) Как много часов занимает проверка? В основном уважающих себя автосервисов первичная проверка выполняется за 15-30 минут и зачастую является бесплатной опцией.Да, профессиональный центр непременно дает гарантийное обязательство на услуги и комплектующие. Срок гарантии может отличаться от трех месяцев до двух лет.Что еще важно учитывать в процессе выбора? Не считая технической стороны вопроса, оцените качество обслуживания в целом. Удобное расположение, комфортная зона ожидания, вежливость работников – это указывает об почтении к покупателю. Изучите отзывами в интернете, но подходите к ним критически. Существование плохих оценок, на которые техподдержка реагирует адекватно и по делу, часто более показательно, чем отсутствие таковых вовсе. Помните, что выбор проверенного партнера для ремонта техники – это вложение в ее длительную и бесперебойную работу. Добротный московский сервисный центр по ремонту ноутбуков не просто устраняет поломки, а способствует сохранению ваши файлы, время и нервы, восстанавливая устройству исходную производительность.• Проблемы с матрицей: нет изображения, полосы, мертвые пиксели. Требует бережной установки нового экрана.• Проблемы материнской платы: ноутбук не включается, не заряжается, перегрев. Самый сложный и дорогой вид ремонта.• Выход из строя твердотельного накопителя (SSD): пропадание данных, замедление работы, посторонние звуки. Решается установкой нового диска.• Проблемы с клавиатурой: не срабатывают клавиши, нет отклика. Обычно нужна замена модуля.Как выбрать оптимальный сервисный центр для починки? Далеко не каждый центр по ремонту, что вы отыщете по запросу "ремонт ноутбуков адрес телефон", заслуживает доверия. Уделяйте внимание на ключевые параметров.Фирменный портал с всей информацией и мнениями настоящих пользователей. Прозрачная стоимость. Расчет на работы формируется после обследования и согласована с вами. Наличие гарантии на все выполненные работы и установленные комплектующие. Опытные мастера со специализацией на конкретных брендах например (Asus, Acer, Lenovo, HP, Apple и другие). Сроки восстановления. Качественный центр старается выполнить работу в кратчайшие сроки.После этого вам предоставят итоговую смету. Открытость — важнейший фактор. Вам обязаны подробно разъяснить, что конкретно вышло из строя, какие детали будут нужны и почему их замена необходима. Опытный мастер озвучит возможности: детали от производителя, качественные аналоги или б/у компоненты с других устройств, пояснив различия в стоимости и долговечности.Где отремонтировать ноутбук? Надежные мастерские вашего района Мастерские ремонта ноутбуков с выездом у метроНадежный ремонт компьютер ноутбукник ноутбуков обычно обладает характерными особенностями. Его работа проходит в чистом, оборудованном помещении, а не "на коленке" в подъезде. Он использует необходимые диагностические приборы: мультиметры, программаторы, источники питания. Профессионал непременно делает первичную диагностику бесплатно и только после нее сообщает окончательную стоимость ремонта, согласовывая ее с клиентом.
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- سلام وقت بخیر ببخشیددخترم ۴ ماهشه ازبدو تولد مجاری اسکش بستست.میخاستم بدونم داروداره یاسن میل زدنجقدرهست؟
سلام روزبخیردخترم ۴ ماهشه علایم بسته بودنه مجاری وروداره میخاستم بدونم داروداره؟سن میل زدن چقدرهست؟

