Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان
سلام دخترم از ۴۰ روزگی برفک دارد هر دارویی میرم خوب نمیشود نیستات دادم خوب نشد دوباره بعد چند ماه دادم به استفراغ افتاد آخرین بار فلوکونازول دادم موقت خوب شد دوباره گرفت قبل از شیردهی شیشه شیر پیرکسش را میجوشونم و لباساش هرروز شسته میشود کرم کلوتریمازول به مقعد میزنم و اسباب بازی هایش جوشانده میشود چیکار کنم
- فاویسم
سلام پسر من ۶ ماه داره جایی دعوت شدیم که به فاصله دو تا خونه یک زمین به اندازه ۱ تا ۲ متر باقالی کاشته شده ریسک احتمال اینکه دچار حمله همولیز بشه هست ؟
- سلام اقای دکتر دو هفته از واکسن چهار ماهگی دخترم بخاطر مریضی گذشته مشکلی نداره
- آبریزش و سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو و ۲۰۰. چند روزه آبریزش داره شربت پلارژین میدادم. الان دودوزه سرفه هم میکنه. گلوش رو نگاه کردم دو تا دونه صورتی داره ته گلوش بغل زبان کوچک تقریبا. میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم؟ به چه مقدار و چند روز باید بدم؟ ممنون
- قطره شيرافزا
سلام درسته كه ميگن قطره شيرافزا براي نوزاد پسر خوب نيست چون هورمون زنانه داره و نبايد استفاده شه؟ ممنون
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- سلام.اقای دکتر پسرم ۱۱سالشه.استرس زیادی داره.دل درد همراه با استرس داره ورودی لبش میزنه ومیگه کجه.در واقع نوعی توهم میزنم.کلیدینیوم سی برایش خوبه؟
- شیرخشک ببلاک
سلام خسته نباشید دکتر برای بچم دو ماهه پیش شیرخشک ببلاک تجویز کردند برای غذا بجای شیر گاو الان تموم شده میخواستم بپرسم باید برای ادامه دوباره باید از همون شیر خشک استفاده کنم؟بچم تازه هشت ماهش شده شیر خودمو میخوره مشکلی هم نداشته
- شیردهی
با سلام . بهترین زمان برای از شیر گرفتن کودک چه سنی است؟
- شیر خشک نوزاد
سلام اقای دکتر بچه ۲ ماه و نیم امروز بهش شیر خشک دادم شبا هر چند ساعت شیر خشک بدم؟؟
- دخترم گیلاس با هسته خورده خیلی خورده الان فهمیدم خطرناکه چیکار کنم
دخترم گیلاس با هسته خورده چیکار کنم
- دوره مصرف سفیکسین
سلام. دکتر برای پسر دو سال و نیمه من سفیکسین داده چون یه مقدار گلو و گوش التهاب داشت. ولی چرکی نشده بود. سه و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت. اما نگفت تا چند روز! تا چند روز باید مصرف بشه؟
- سرما خوردگی وسرفه نوزاد 20روزه
- مسمومیت
سلام دکتر بچم 19 ماهشه شامپو بچه رو تقریبا شامپویی توش نبود اما توش آب بود البته شاید یه مقدار خیلی کم کف داشت رو خورد البته علائمی نداشت اما من استرس دارم عوارضی نداشته باشه
- هفته ۱۸ بارداری و کیست داخل سر بچه
من هفته ۱۸بارداری رفتم سنو گفته دو کیست ۴ میلی در سرجنین هست میخواستم بدونم رفع میشن اگه رفع شدن دیگه امکان برگشتشون وجود نداره؟ اگه میشه راهنمایی کنید دارم از نگرانی میمیرم البته آمنیوم سنتز هم شدم بخاطران تی بالا گفته شده مشکلی نداره بچه ام.
- شیر جوشیده
سلام شیر محلی جوشیده شده رو چند روز میتونم تو یخچال نگه دارم ؟
- ماهی خوردن
سلام. از چه سنی میتوان به نوزادان و کودکان ماهی داد؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- غده پشت گوش راست کودک یک سال ودوماه
ده روزه دخترم سرماخورده دوشبه متوجه غده ای اندازه تقریبانخود کمی کوچیکترشدم پشت گوش راستش ونگرانم میشه راهنماییم کنید
- افزایش شیر مادر
آقای دکتر برای زیادشدن شیر چه راهکاری روبه مادرا توصیه میکنید؟ دخترم ۱۴ روزس و الان دوشبه سینه هام شل شدن وسفتی اول رو ندارن که پر شیر میشدن و دخترم نمیتونه سینم رو بگیره و فقط گریه میکنه

