Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فلفل خوردن کودک
اگر کودک زیر یک سال از روی زمین فلفل سبز تند بخورد مشکل و عوارضی برای کودک به وجود می اید؟
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- دادن گوشت گاو به شیر خوار
در چند ماهگی میشو گوشت گاو به نوزادان داد
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- مسمومیت
دادن بیسکوییت مادر با اسانس عسل به کودک شش ماهه ضرر دارد و ایجاد مسمومیت میکند؟
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید آقای دکتر من دندونم درد میکرد قرص بروفاژل 400 خوردم بعد خوردنش تو نت دیدم منع مصرف نوشته تو دوران شیردهی پسرم هفت ماهشه حالا نمیتونم بهش شیر بدم؟
- مدفوع ابکی
سلام فرزندم یک ماهه دو هفته یبوست داشت دکتر رفتیم قطره پدی لایکت داده میدم بهش الان چند روزه مدفوع ابکی دارد طوری که مدفوع و اب از هم جدا می شه و اب بیشتر از مدفوع هست و بعضی موقع اب زرد دفع میشه ایا اسهال هست یا طبیعی هست
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسری دارم دوماهشه بعضی موقع ها خیلی گریه می کنه استامنیفون بدم ضرری نداره چقد بدم
- قطره اهن
سلام دختر هفت ماهه ام به پروتیئن گاوی حساسیت داره الان یه قطره آهن گرفتم لیپوزوفر با طعم تافی شیری آیا بهش بدم چون به شیر حساسیت داره اشکال نداره بهش بدم
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- دفع زیاد نوزاد
سلام کودک من 2 ماه و 10 روز سن دارد و در روز 5 بار دفع دارد آزمایشات کامل و سونوگرافی انجام دادیم هیچ بیماری ندارد ولی اصلا تا الان وزن نگرفته آیا میتونم بهش شربت زینک بدم؟؟
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- شیر خشک ببلاک پره مچور
سلام وقت بخیر ببخشید دکتر به بچه 9 ماهه من که 6600 وزنشه شیر خشک ببلاک پره مچور داده حالا شنیدم این شیر خشک سنگ کلیه میاره درسته؟؟؟؟؟؟ تا چند ماه میتونم این شیرو بهش بدم؟؟؟
- جوش سفید زیر سینه کودک
سلام وقت بخیر دخترم ۵ ماهشه از همون اول دوتا جوش سفید ریز، زیر سینه هاش داشت جایی ک دوتا جوش قرار داشتن عین هم بود و این جوش ها سفت بودن امروز بعد حموم به بدنش لوسیون میزدم دیدم یکی از جوشا کنده شده و خون اومده خیلی نگران شدم...آیا خطر داره؟
- ناف نوزاد
سلام نوزادم ۴۸ روزشه چند روزیه یه گردی کوچک بغل نافش درامده چی میتونه باشه؟ خودش خوب میشه؟رنگشم صورتی

