Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- تب و اسهال
سلام دختر من ۱ سالشه از دیشب تب داشت بهش قطره استامینفون دادم تبش بهتر ش اما امروز اسهال شده باید بهش چی بدم میترسم ببرم جای محیط الودست ممنون
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- شربت
برای بچه بیست وهفت کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم بدم
- مشکل پوستی
- حالت تهوع
سلام آقای دکتر دختر 15 ماهه من حدود ده روز قبل بعد از خوردن موز حا لت تهوع گرفت وعق زد الان ده روز هست حالت تهوع داره وعق میزنه کمی آب دهن تف مانند میده بیرون بیشتر هم شبها علتش چیه؟
- میزان سفیکسیم برای کودک۱۸ماهه
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- بیماری کودکان
سلام . آقای دکتر سرماخوردم اگه آپول چرک خشک کن دکتر تجویز کنه اشکالی نداره بزنم به بچه شیر میدم؟
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
نوزاد پنج ماهه ام شیر خودم میخوره در کنارش شیر خشک هم بهش میدم برای درست کردن فرنی میتونم با شیر خشک یا شیرپاکتی درست کنم چون شاغل هستم میخوام زودتر غذای کمکی هم بهش بدم لطفا راهنمایی ام کنید؟ تشکر
- تب واسهال
کودک ۱۸ ماهه ام الان ۱۰ ساعتی میشود که تب دارد و اسهال میکن چه کنم
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- برای چاق شدن کودک
باسلام دختر چهارده ماهه ای دارم خوبه خاطر بیماری قلبی که داشت وزن نگرفت والان که چهار ماه ازعملش میگذره هنوزم وزنگیری مطلوبی نداره خواستم بدونم میتونم بهش پودرچاقی جنسینگ وپودررویال بدم
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- داروی مورد نیاز نوزاد 4ماهه
با سلام و احترام وتبریک سال نو اقای دکتر دختر چهار ماهه ی من که الان ۵۲۰۰وزنش( چون نارس بود در بدو تولد ۱۷۳۰بود ) در حال بایدحاضر کلا باید چه داروهایی مصرف کنه و چه مقدار ؟ایا اهن هم لازمه ؟
- نیش حشره
سلام پسرم دو سالشه گردنش اندازه کف دست قرمز شده و جای نیش حشره هم رو گردنش هست چه پمادی بهش بزنم؟ و ایا شربت سیتریزین هم بخوره؟
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم
- زردی
با سلام ، دختر من دو روز بعد به دنیا اومدن بیلی روبینش بیست و یک بوده بعد یک شب زیر دستگاه موندن به نوزده کاهش داشته و بعد از دو شب به دوازده رسیده و یک شب دیگر هم زیر دستگاه موند و بدون اینکه آزمایشی ازش بگیرن ترخیصش کردن . دوباره یک روز بعد از ترخیص علائم زردی شدید شد و مجدد آزمایش دادیم و شانزده روی هشت بود و الان باز بستری شده باید چه کاری انجام داد بطور کامل زردی برطرف بشه و دادن قطره بیلی ناستر موثر هست

