Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- مسواك
سلام و خدا قوت دخترم يكسالشه پنج تا دندون داره چطور بايد مسواك بزنم ؟ايا خمير دندان بايد بزنيم ؟
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام من پسرم یک ساله سه ماهه سرما خورده عطسه میکنه سرفه میشه یه شربت خیلی خوب معرفی کنید
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- تب و اسهال
بچه من دو سال و نیم هست دو روز ک اسهال شدید داره همرا با تب و بهش شربت زینک سولفات و قرص یوگومی امروز دادم و تب داره بهش تب بر دادم ایا با دادن اینا خوب میشه؟
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- کودک من ۶ ماهشه یک هفته است کم ادارار میکنه علت اون چیه
- سلام نوزاد ۴ماهه دارم پاشو به هم میماله بعضی شبها هم زیاد گریه میکنه
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماه و ۵ روزه دارم که اوایل بهش شیر نان یک میدادم چون زور میزد و نفخش زیاد بود بهش الان شیر خشک گیگوز میدم گفتن سبک تره از ۲۸ روزگی ساعت ۸ شب شروع کرد به گریه بی امان تا ۳ ساعت تا چند روز خوب بود بعدش دوبدره دل درد و نفخ شروع شد و صورتشو همیشه موقع دل درد خنج میزنه و موقع درد خیلی به خودش میپیچه و صورتش قرمز میشه چند بارم موقع شیر خشک خوردن پستونک رو تف میکنه و سینشو میده بیرون و صورتشم چنده یه جوشای ریز کوچولو میزنه احتمال داره به پروتئین گاوی حساس باشه از کجا بفهمم حساسیت داره چه ازمایشی بدم؟
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم خروسک گرفته وفقط دگزا زده ایا داروی دیگری دارد ایا بالشت پسرم مهمه که از چی باشه تا چند روز ادامه دارد دستگاه بخور سرد هم براش گذاشتم ایا فایده داره ممنون از لطفتون
- زردی زبان
پسر ۸ ماهم دو روز اسهال شدید داشت الان هن تعواد دفعات دفع مدفوی کمتر شده و کمی آبکی اس و به رنگ زرد وسط زبانش هن زرد شده این به خاطر ناراحتی گوارشی است؟
- بیماری پوستی کودک
سلام پسرمن چهار سالشه الان ده روزه یه لک قرمز روی صورتش اومد خیلی کم بود ولی هرروز داره بزرگتر میشه بردمش دکتر گف حساسیته پماد بتامتازون داد اونم فایده ای نداره علتش چیه
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- سلام بچه ام هشت ماه داره نزدیک یک ماه سرما خورده اما هر چی دارو میدم بهتر نمیشه چکار کنم
- شربت پدی کلد
پسر۱۰ ماهشه سرماخوردگی داره میتونم بهش شربت پدی کلد بدم
- ابریزش دهان
سلام و عرض تشکر از شما دکتر باوجدان نوزاد سه ماه من بعد از واکسن دوماهگی دچار کم اشتهایی شده و استفراغ هایش بیشتر شده که گاهی پنیری گاهی شیر است که بالا می آورد لطفا راهنمایی کنید موقع شیرخوردن بایستی حواسش به اسباب بازی پرت شود تا شیر بخورد و فقط شبها به راحتی شیر میخورد هم شیر مادر هم شیر خشک گیگوز میدهم
- یبوست
بچه سه ماهه ام نمیتونه مدفوع دفع کنه سفت شده وزورمیزنه وعرق میکنه وبی حال میشه
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین

