Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین فارمنتین چیست
در صورتیکه کودک ۲ساله با اولین بار مصرف فارمنتین دچار اسهال شد.داروی جایگزین فارمنتین چیست؟با سپاس از شما
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره
- کودک ۱۰ساله مدام میره دسشویی میادمیگه راه میرم دورنافم دردمیکنه علت چیست
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه ماه و ۷ روزشه تب و ابربزش بینی داره استامینیفون بهش میدم . میشه شربت سرماخوردگی بهش بدم چه شربتی بدرم خوب بشه
- سلام پسرم ۲ماه و نیمشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک بیومیل آربرا رفلاکسش میخوره عیب نداره؟
خسته نباشید پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره بعد شیر خشک بیومیل آر برای رفلاکس میخوره مشکلی نداره؟
- گرفتگی بینی کودک
سلام پسرم ۵ سالشه یه ماه پیش شدید مریض شد سرما خوردگی دو سری دکتر هم بردم ولی از اون موقع به بعد گرفتگی بینی نداره ولی یکسره تو دماغش حرف میزنه انگار بینی اش خس خس میکنه مشکلش چیه؟
- شیره انگور
ببا سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم شیره انگور برای کودک یکساله مفید است؟
و اینکه میگویند باعث تاخیر در تکلم میشه پایه علمی داره؟؟ - صحبت
سلام وقت بخیر دخترم دوسال و نیمشه ولی همش در حد ده کلمه حرف میزنه جمله اصلا نمیگه نگرانم مشکلی باشه. البته هم دیر دندون در اورد هم دیر راه رفت. میتونه تاثیری داشته باشه؟
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- سرفه کردن زیاد
کتوتیفن سالبوتامول قرص جویدنی مونت لوکاس اسپری سالبوتامول آمپول دگزا و ۶cc آبلیمو و عسل-شیر و زردچوبه و زنجبیل اما همچنان سرفه خشک وخروسک دارد
- وزن کودک نارس در ماه نهم
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر دخترم دیروز صبح واکسن یکسالگی زده از شبش تب ۳۸/۵داشت پایین نمیومد هر سه ساعت دارم استامینوفن میدم الان صدا و سرفه اش خروسکیه چیکار کنم؟
- سلام به کودک ۱۸ماهه که دوازده وهشتصد وزنشه چه مقدار سفکسیم با چه دوزی بدم ممنون
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- گین اپ
سلام اقای دکتر 11 ماه 20روزشه وزن 7کیلو و نیم هست دکتر تغذیه پودر گین اپ تجویز کرد توی اینترنت دیدم نوشته شده بود برا کودکان بالا دو سال هست این پودر ضرر نداره برای زیر دو سال؟؟؟
- سرفه
سلام،من،نوزاد،چهل،روزه،دارم،تازیگیا/سرفه،میکنه،عطسه،میکنه،استفراغ،میکنه،چکارکنم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون

