کودک من شش ماهه است و شش روزه که بهش فرنی و حریره و سیب میدم دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره و همش برای غذا گریه میکنه
هروقت گرسنه میشه فقط دوس داره غذا بخوره و دهنش رو باز میکنه و منتظر قاشق هست!!!
درضمن آب میخوره ولی به هیچ عنوان شیر نمیخوره!!
نمیدونم باید چیکار کنیم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترومایسین۱۰۰مناسب کودک ۵ساله است
با سلام دخترم۵سال ونیمشه.و ۲۰ کیلوگرم وزنشه .حالاگلودرد داره بهش ازیترومایسین۱۰۰ بدم یا ۲۰۰؟
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- دانه هاي قرمز رنگ و جوش
سلام آقاي دكتر دخترم حدودا ٦سال داره روز اول تب بالا داشت روز دوم كف پا و دست و روي زانو و نواحي تناسلي و آرنج و دهان و گلو دانه هاي قرمز رنگ و بعضي جاها شبيه جوش زده به دخترم استامينوفن پاراكيد و قطره بيني و شربت پلارژين ميدم نياز هست بيارمش مطب؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر بچم 10ماهشه شیرکم چرب یا پرچرب میتونم شروع کنم ؟ واینکه بصورت خام بدم بخوره یادرغذا؟
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام خسته نباشید واکسن ۱۸ماهگی تا چند روز عقب بیفته اشکالی نداره؟
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- نجویدن غذا
سلام خسته نباشید پسر من ۲ سالش هست غذا را نمی جوه باید میکس و له کنم و به کمک ماست قورت می ده توروخدا بگید چیکار کنم خسته شدم چیکار کنم غذا رو بجوه و بخوره؟؟؟
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین
- زردی نوزاد
2بار از نوزادم آزمایش زردی گرفتم 10 بوده آلن 50 روزش است هنوز زرده چکار کنم
- شیاف استامینوفن
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه از دیروز صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش قطره استامینوفن میدم. پاشویه هم میکنم. تبش هی میاد رو ۳۷ دوباره میره ۳۷/۵ این حدودا. میتونم شیاف استامینوفن ۱۲۵ بذارم؟ یا همون قطره کافیه؟ میترسم. اولین باره بچم تب داره
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- فسفرخون بالا
سلام دختر19ماهه ای دارم سطح فسفرخونش6.8است دورسرش به حدکافی رشد نکرده اماازنظرتکاملی مشکلی ندارد آیا این خطرناک است برای افزایش رشددورسرباید چکارکنم

