Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- خواب بعد از اسهال
بعد از اسهال ۵ روزه چشمش از خواب باز نمیشه بی اشتهایی هم داره ۱۴ سالشه قرص ضد تشنج هم مصرف میکنه
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر دخترم سیزده ماهش هست میشه بهش شربت لاکسی ژل بدم دو روزه مدفوع نمی کنه و درد داره
- کم وزنی نوزاد
پسرم 22,ماهشهر از چهار ده ماهگی استب وزنی داشت چی بهش بدم که وزنش بهتر بشه
- سلام وقت بخیر دختر ۵ ساله ام گلو درد داره و خلطی شده گلوش چه شربتی تجویز میکنید ممنونم
- استفراغ نوزاد6ماهه
سلام ببخشید پسرمن 6ماهشه وامروز اولین بار هست که غذا حریره برنج با شیر گیگوز درست کردیم وسه قاشق مربا خوری به او دادیم وبعداز یک ساعت استفراغ کرد اون هم چند مرتبه میخواستم ببینم علتش چیه آیا طبیعیه یا نه؟
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- در رابطه با شیردهی نوزاد
دخترم وقتی به دنیا آمد نارس به دنیا آمد،وزنش دو کیلو وهشتاد کیلو گرم بود وزنش کم بود ،دکتر واسش شیر اپتامیل پی دی اف نوشت ،حالا ۴۸ روز به دنیا آمده وزنش شده سه کیلو ونهصد شده ،در کنار شیر اپتامیل پی دی اف شیر مادرشوهم می خوره ولی شیر مادرش زیاد نیست ،حالا با توجه به اینکه شیر اپتامیل پی دی اف به سختی گیر میاد ما هم شهرستان هستیم ایا میشه یه شیر دیگه جایگزین کنیم ؟
- پسرم شربت ازیترمایسین هفت روزخوردهنوزسینه اش،خلت داره بایدچکارکنم
سلام پسرم چهل روزشه ازپانزده روزتاالان سینه اش صدای خرخر میده وهمش خلت بالامیاره وخوب نشدبایدچه شربتی بهش بدم
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۲۰
سلام دخترم۱۴کیلو ۶سالشه قطره باکتی ماید هرچند ساعت باید بریزم؟
- بیماری کودکان
سلام خسته نباشین..پسرم 4ماهش تموم شده ..امروز واکسن زد...یکم تب داره و علایم سرماخورگی خر خر بینی وسرفه...میتونم آموکسی سیلین 250بهش بدم ...ممنون میشم جواب بدین...
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشین.نوزادمن ۵روزه ست به خاطرزردی توبیمارستان نگه داشته بودن انروزمرخص شداومدخونه ازوقتی اومدیم خونه اسهال گرفته رنگ مدفوعش زرده.ازصبح ۷.۸بارپوشکشوعوض کردم.میخواستم بپرسم مشکلی هست
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
وقت بخیر من نوزاد دختر سه ماه و نیم دارم.الان ده روز فقط اسهال داره بدون تب و استفراغ.چندبار دکتر بردم و تماس گرفتم قطره پدی لاکت تحویز کردن ولی اصلا فایده نداره.ضمنا دخترم از شیر مادر و شیرخشک همزمان استفاده میکنه.لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرفه
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم مقداری سرفه میکنه بردم دکتر فقط رینوسالتین سدیم کلرید داد و اینکه گفت بدم بهش بخوره با توجه به اینکه قطره برای گرفتگی بینی هستش آیا میتوان به صورت خوراکی داد
- افزایش شیر مادر
آقای دکتر برای زیادشدن شیر چه راهکاری روبه مادرا توصیه میکنید؟ دخترم ۱۴ روزس و الان دوشبه سینه هام شل شدن وسفتی اول رو ندارن که پر شیر میشدن و دخترم نمیتونه سینم رو بگیره و فقط گریه میکنه
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- مصرف دارو
سفالکسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله تجویز میشه؟
- سفیدشدن مو
سلام یه نوزادپسرچهارماه وشانزده روزه دارم بارنگ پوست سفید وموهای مشکی فکرمیکنم میخواددندون دربیاره چون همیشه انگشتش رو روی لثش میماله ناخنش هم خوب رشدمیکنه ولی اتفاقی امروز یه تارموی سفیدمایل به نقره ای پشت سرش دیدم لطفابگید که نوزادم مشکلی چیزی نداره
- نیش پشه
سلام اقای دکتر خسته نباشین .پسرم ۱۲ ماهشه نمیدونم پشه نیشش زد دونه های قرمز زد صورتش چ پمادی بزنم ممنون

