Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- حنا برای موی دختر۳ساله
سلام آقای دکتر.دختر۳ساله دارم موهاش کم پشت هستش دیررشد میکنه یکی دوستان گفتن به موهاش حنا بزن میخواستم بدونم حنا واسه موی سرسه ساله ضررنداره یاخوبه بزنم.ممنونم
- بی قراری کودک شبها
سلام کودکم ۱۴ ماهشه از تقریبا چهار پنج ماهگی خیلی دماغش رو میمالوند شب با گریه بیدار میشد الان یه یکماهی است که شبها بیقراری میکنه اصلا خواب راحت نداره البته یبوست هم داره مدفوع سفتی داره وخیلی زور میزنه؟
- تاخیر در راه رفتن دختر ۲۰ ماهه
سلام دخترم ۲۰ ماهش هست تازه دو ماه هست شروع به حرکت به صورت چهار دست و پاه کرده وبا کمک گرفتن از دیوار و مبل راه میرود با تشکر
- سلام خوبی شربت آموکسی سلین برای نوزاد یک ماهه خوبه بدم؟
شربت آموکسی سلین برای نوزاد یه ماهه خوبه بدم؟
- سلام نوزاد من ۷۳ روز شیر خشک می خوره اصلا حساسیت نداره فقط کمی لپاش قرمز و کمی هم خشک شده روغن زیتونکمی بهتر شده ولی کاملا از بین نرفته میشه راهنمایم کنید چیکار کنم صورتش خوب بشه
- سرفه نوزاد۳۰روزه
پسر۳۰روزم سرفه میکنه بردم دکترازیروتماسین داد۴روزروزی ۲۰قطره مشکل نداره بهش بدم
- دوز و میزان مصرف آزیترومایسین
سلام و صبح بخیر پسرم ۳ سال و ۹ ماه سن دارن. و وزن ایشان ۱۲.۷۰۰ کیلوگرم می باشند. سرفه و گلو درد دارند. لطفا میزان و دوز استفاده از شربت آزیترومایسین را دستور بفرمایید. با سپاس
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- قدووزن
سلام اقای دکتر پسر من ۸ماهس باوزن ۹و۵۰و قد ۷۴ وزن تولد ۲۸۸۰باقدتولد ۴۶خواسم بدونم خوب یا نه ممنون
- دوز دارو
با سلام واحترام جناب آقای دکتر مصرف ۲/۵ سی سی از شربت نئوتادین ۲/۵ به صورت ۱۲ ساعته (یعنی روزی ۵ سی سی ) برای کودک ۲ سال و ۹ ماهه زیاد است ؟ سپاس
- درد پای کودک
پسر من شش سال داردوهمبشه از درد پاهایش شبها نمیخوابد آقای دکتر منرا راهنمایی کنید چکار کنم چی بدم بخوره یا کجا ببرمش خوب بشه
- سلام اقای دکتر دخترم یازده ماهشه چند باره که بالا میاره وتب هم داره شربت بهش میرم بالا میاره میشه از شیاف استفاده کنم
- روزوئلا
با سلام کودک من در 9 ماهگی ویروس روزوئلا گرفته اگر دوباره در ارتباط با گودکی که ویروس را داره قرار بگیره مبتلا پیشه؟
- کرونا و فاویسم
با سلام ببخشید میخواستم بدونم بیماری کرونا در فاویسم ها خطرناک تره؟واینکه اگه واکسنی برای کرونا ساخته بشه فاویسمی ها هم میتونن استفاده کنن؟؟
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر دخترم ۳ ماه و ۱۳ روزشه دو روزه موی سرشو با دستاشو میگیره میکشه.و از طرفی ۲۴ ساعت بیداره و خوب نمیخوابه.تو خواب یهو بدنش میپره و بیدار میشه ۵ دق میخوابه علت چیه؟رفلاکسه یا کولیک؟اینم بگم رفلاکس پنهان داره یه روز امپرازول شروع کردم براش.اما متاسفانه هر موقع امپرازول میدم نمیخوابه اصلا و ناله میکنه و شیر نمیخوره
- نفخ
سلام.پسرم ٢٢ روزشه. شبا خيلي بيقراري ميكنه.پاهاشو جمع ميكنه تو شكمش و گريه هاي دردناك ميكنه. پدي لاكت دو هفته پيش تحويز كردين براش.اما اصلا ارومش نميكنه. تا صبح بيداره و گريه ميكنه و باد معدش هم خيلي زياده.داروي ديگه اي نميتونه استفاده كنه؟
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- پسر من سه ماه وده روزشه هم شير من ميخوره هم شير خشك نأن اما بعد ازخوردن شير خشك مدام پنيري بالا مياره اما شير من ميخوره خوبه ميخواستم بپرسم مشكل از شيرخشكه يا نه توصيه ميكنين شرخشكش عوض كنم ؟؟ ممنون

