Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر پنج ساله ام هفته پیش با علامت سرفه خلط دار در ابتدا،با تب خفیف ،به دکتر مراجعه کردم،قرص ازیترومایسین ۲۵۰دادن ،الان بعد از شش روز سرفه های خلط دار خوب نشده ،لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام آقای دکترمن بچم دوماه هست دکتربراش سفکسیم نوشته یه کم گلوش چرک داره چطوری بهش بدم نوشته فراموش کردم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید پسرمن تو خواب همیشه حداقل یک بار سرشو میکوبه زمین تو بیداریم پیش میاد اما تو خواب همیشه هست مثلا سه چهار بار پشت سر هم سرشو میکوبه زمین بعد ک جابجاش میکنم دیگه اون جوری نمیکنه
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و پنج ماهشه یک هفته است شکمش کار نکرده البته دوروزه حالت دفع داره ولی خودشو نگه میداره شیاف گلیسیرین استفاده کنم براش؟
- تب سنج
سلام اقای دکتر. میخوام برای نوزاد دو ماهه ام تب سنج بخرم. میشه بفرمایید چه مارکی بهتر و دقیق تر هست. و دما رو از کدوم قسمت نوزاد بگیریم دقیق تر هست خیلی متشکر
- در مورد اسهال کودک ۵ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۵سال با ۱۳ونیم کیلو وزن است ۳روز اسهال داشت دکتر بردمش شربت متونیدازول داده گفته ۵روز مصرف کنه وشربت زینک که گفته هر ۱۲ ساعت ۳سی سی بهش بدم به نطرتون شربت زینک دوزش کم نیست تو ۵ روز
- سلام دخترم ۱۲ ماهه هست آیا میتونم موقعی که سرما خورده شربت ستادین دی سی بدهم یک قاشق مربا خوری؟
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر برای دل درد نوزاد 50روزه میشه آب جوش و آبنبات یا نبات داد
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- درد درناحیه الت تناسلی
دخترم چند روزه دستشو میذاره قسمت شکمش و دستگاه تناسلیش نمیدونم چیکار کنم
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام دخترم ۵ماهشه تب کرد بردمش دکتر قطره پلارژین براش تجویز کرد حالا بعد از یک هفته که دارو رو استفاده کردیم دوباره افتاده رو سرف⁵5
- اب دهان
سلام خسته نباشید...پسرم 7 سه ماهش تموم میشه همش اب دهن میریزه عادیه؟؟
- لرزش پای کودک
باسلام وخسته نباشید من دخترم سه ماهشه بردم دکتر گاهی وقتا پاهاش ی سری ی پاش سری بعد اون یکی پاش ی ذره میلرزه ولی وقتی میگیرم پاشو دیگه لرزشش میفته ولی دکتر قرص فنوباربیتال 15داده گفته یکی صبح بدم یکی عصر ولی میترسم ب نظر شما ضرر داره؟ممنون میشم از جوابتون
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- مولتی ویتامین
سلام مولتی ویتامین خارجی بهتر است یا ایرانی ؟؟؟
- مشکل لگن
مشکل لگن در نوزاد ۳ ماه را میتوان با معاینه تشخیص داد یا نیاز به عکسبرداری است؟
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین

