Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پیروی ساید را سه بار هر ده روز به کودک داده ام آیا لازم هست تا تمام شدن شربت ادامه دهم؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- واکسیناسیون
آقای دکتر چند روز از دوره ابله مرغان درکودکان بگذره تا بتونیم واکسن ۴ ماهگیشو بزنیم
- شنوایی سنجی
سلامآقای دکتر روز بخیر...شنوایی سنجی شش ماهگی ضروریه؟حتما باید انجام بشه؟
- سرما خوردگی
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بایدبهش بدم ۱۹کیلووزنشه
سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه ۱۹کیلووزن داره چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالشه یک هفته پیش سرفه میکرد بهش یک هفته شربت آموکسی کلاو ۲۲۸ دادم خوب نشد یه کم تب کرد بردم متخصص کودک گفت خلط پشت حلق داره آموکسی کلاو ۳۱۲ داد الان دو روزه دارم بهش میدم علاوه بر اونها شربت گایافنزین و سیتریزینم بهش داده طرفش خوب شده ولی تبش بالای ۳۹ می ره وتو این شرایط که ویروس کرونا وارد شده میترسم تا کی باید تبش قطع بشه
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- کم خونی.
سلام پسرم یک ونیم سالشه توازمایشش دکترگفت کم خونی داره ولی شدیدنیست واحتمال که ژنتیک باشه هست.شبا مکمل ایروفیکس میدم دونیم سی سی.وصبح ها قرص اسیدفولیک نصفش..برا بچه قرص اسیدفولیک مضرنیست؟
- تب کودک
ایاخوردن شربت استامینوفن بافاصله چنددقیه بعدشیاف استامینوفن استفاده کنی بدهست من دوقلوهام ۲.۸هست امروزروزاول تب کرده دارم شربت ستادین دی سی بهش میدم اگه تاسهروزخوب نشدببرمش دکتر
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- شربت پاراکید بیشتر از یکماه دربش و باز کردم الانم بچم تب کرده میتونم بهش بدم؟
شربت پراکید بیشتر از یکماه درب شربت رو باز کردم الانم پسر ۱۱ماهم تب کرده میتونم بهش بدم
- میلاد
- گریه نکردن نوزاد
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- یوبوست
- کف دست و پا
- سلام پسرم دوماه ونیمه هست خیلی سرو چشم خودشو میکنه به طوری که پشت چشمش پوستش میره و نسبتا بچه آرومی هم هس دلیلش چیه
- قرمزی گوش
سلام وقتتون بخیر پسرم 21ماهش هست باوزن11کیلو از فروردین ماه مدام گوشش عفونت داشت یعنی من شربت هایش ک تموم میشد میبردمش دکتر بعدمعاینه میگفتن هنوز گوشاش قرمز ازخردادماه دیگه بهش شربت آنتی بیوتیک ندادم چون گفتم بدن بهش مقاوم شده ودیگه تاثیری نداره از 3روزپیش که حموم ش کردم مدام گکوش هاش رو میکشه وشب هاهم خواب راحتی نداره میخاستم شربت آموکسی کلاو بهش بدم لطفا راهنمایی کنید بهش بدم اگه بایدبدم میزان مصرفش چقدباشه؟ ممنونم ازراهنمایی شما

