Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردرد
سلام کودک3ساله دارم سردردداره خیلی کوتاه واما هرروز تنش عصبیم داره ممکنه برای تنش عصبی باشه یابخاطر شکلات
- سرماخوردگی در نوزادان
تورو خدا بگید برای این خس خس و سرفه و عطسه نوزاد ۲۰ روزه چی خوبه شوهرم اینجا نیست نمیتونم برم بیرون ببرمش دکتر میدم همسایمون برام دارو میاره
- سلام خسته نباشید بچه من 24 روزشه خیلی تو خواب زور میزنه و بی قرار و بغلش میکنی خودشو میبره عقب.. قطره کولیک اید هم میخوره ولی باز اینجوری میشه.. شکمشم روزی حداقل دوبار کار میکنه
- کودک ۳ساله دارم هنوزحرف نمیزنه هرکلمه که میگی تکرارمیکنه ولی حرف نمیزنه
- بیمارستان
سلام دکتر . بیمارستان طرف قراردتون چیه ؟
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- نوزاد سه ماه
سلام دخترم سه ماهشه دوتا خواهراش مریض شدن اینم گرفته و سرفه میکنه دکتر برای دوتا بچه های دیگم پلارژین کیدز تجویز کرده ایا میتونم ب بچه دوماهمم بدم دوز مصرفی چقدره فقط ازیترومایسین براش تجویز کرده و امروز سرفه هاش داره بیشتر میشه نگرانم ممنون میشم پاسخ بدین
- حساسیت پوست صورت نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر دخترم پنج ماهشه پوست صورتش قرمز وخشک شده وخارش هم داره دوماهگی دکتر بردم پماد هیدروکورتیزون وموپیروسین وشربت هیدروکسی زین داد خوب شد بازم دوباره قرمز وخشک شده ومیخاره از این پمادها استفاده کردم دیگه تاثیر نداره الان یک هفتس چیکار کنم
- مدفوعنوزا د
نوزادمبهخاطرحساسیتششیرخشکپپتیجونیورمیخورهقبلاکههمراهباشیرخودمبهشمیدادممدفوعشزردبودولیالانکه.شیرخودمرونمیدموفقطازشیرخشکمیدممدفوعشسبزلجنیودونههایزردداخلشهستبهنظرشماشیرخشکوبایدعوضشکنمیاطبیعیهمیتونمهمراهشیرمادربهشبدمباسپاسازشما
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم رو اذرماه وقتی ۳۴ روزه بود ختنه کردم. الان زیر آلتش انگار گوشت اضافه ست.من خیلی نکرانم میشه کاری کرد ؟
- طریقه مصرف گرانول خوراکی
سلام میتونم گرانول خوراکی با آب گرم مخلوط کنم به دخترم که 6سالشه بدم
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- حساسیت به شیرخشک
سلام پسرم حساسیت به پروتین گاوی داره چه شیر خشکی بدم بهتر وزن بگیره کم وزنه بچم دوماهشه
- شیر خشک
سلام پسر سه ماهه ای داریم که شیرخشک گیگوز میخورد بهش حساسیت نشان داد نان ااچ ا دادم حالا دیگه نمیخوره خیلی بوی اهن میدهد مزه شو دوست ندارد الان بهش چی بدم
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد من هر روز چند بار مدفوع می کرد. اما الان ۱۲ ساعته که مدفوع نکرده. ۴۷ روزشه. زور میزنه و خودشو پیچ میده اما مدفوع نکرده. این مساله طبیعیه و مشکلی نداره؟
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر 18ماهه دارم یکشنبه تب داشت بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره و سرماخورده ازیترومایسین . سیتریزین.نیوزینک میخوره تب خوب شده ولی از صبح صداش گرفته و سرفه میکنه و سه بار هم شکمش رفت چه دارویی برای سرفه یا اینکه اگه اسهال گرفت بدم؟
- امیکرون
دکتر مادر سلین هستم خواهش میکنم سوال م رو جواب بدین

