Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایامیتوان شیرخشک راباشیرپاستوریزه قاطی کردوبه کودک۱ساله ونیم داد.
کودک
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- لرزش پا
باسلام خسته نباشید پسرم 3وهشت ماهشه امشب توی خواب پای راستش با دست چپش مثل یک تیک لرزید خواستم بدونم مشکل داره
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسرم ۳سال ونیم با وزن ۱۳کیلو التهاب گلو داشت دکتر سفیکسیم۱۰۰روزی دوبار ۳سی سی بهش داده ایا همین شربت بدمش یا شربت دیگه معرفی میکنید؟؟ ممنون
- سلام شبخیر من بچه هفت ماه دارم شیر میدم دکتر این قرص نوشت ایا بخورم ضرر دارد
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- درموردتبکودک
سلام آقای دکتر دختر 4سال و نیمه دارم سه روزه تب کرده باشیاف وشربت استامینوفن پایان میاد ولی دوباره برمیگرده دکتر بردم آمپول سفازولین زدش و شربت آزیترومایسین و شربت کو آموکسی کلاو داده ولی هنوز خوب نشده اسهال و استفراغم داره سه روزه خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم بگین
- اطفال
من الان هف ماهه حامله هستم ویه کودک شیر خوار دارم دوسال ونیم که شیر میدم ولی بعدشیر خوردن شکم درد میگیره گاهی ابا شیر دادن بهش ضرر داره ممنونمداز لطفتون
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- تاول زدن پوست بچم
بچم تاول میزنه رو پوستش پیش هر دکتری هم بردم میگه ویروسه یا حساسیته پماد میده اما خوب نمیشه
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- قطره
سلام آقای دکتردخترم 16ماهشه شمافرموديدبهش زینک سولفات سه ماه بدهم دیگه نیازی نیست بهش قطره آهن ادزير بدم چون آهن بهش نمیدم
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- جراحی لوزه
با سلام و احترام پسر 7 ساله دارم کاندید جراحی آرنو تانسل کتوی 1 میباشد لطفأ ازنظرعمل به علت سندروم مکابولیک میشه عمل کنم، ممنون از شما
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان

