Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادشش ماه وده روز
باسلام آقای دکتر نوزادم شش ماه وده روزه هست وزنش شش ماهگی ۵۸۰۰هست بدوتولدشم ۲۶۰۰ازچهارماهگی غذای کمکی روشروع کردم ولی اصلا علاق های به خوردن فرنی نداره ولی سیب زمینی میخوره ولی فرنی بهش بدم ازدهنش بیرون میندازه تاالان که داخل هفت ماه رفته از فرنی خوشش نمیاد ونمیخوره به نظرتون چکارکنم مشکلی نداره
- تغذیه نوزاد ۱۱ ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من نزدیک یک سالش شده و تقریبا بد غذا هست اما ماکارونی رو روزی چند بار هم بهش بدیم نه نمیگه،خوردن زیاد این غذا مشکل ساز نمیشه؟ممنون از،راهنماییتون
- فرزند۴ ماهم شکمش کار نمیکنه
سلام آقای دکتر فرزندم ۴ماهست هر۴روزیا۵روز شکمش کارمیکنه اونم با شیاف وشربت که استفاده میکنم گاهی اوقات خودش کارمیکنه ولی کم پیش میاد فوق تخصص بردم بهش شربت لاکتلوز داده وشیاف گلیسرین چیزی هست که بدم بچم درمان بشه نمیشه من همش بااینا بخوام که کار کنه شکمش
- سرفه
وقت بخیر دختر من ۶ماهو دو هفته داره از قبل برای خس خس بخور سرد و قطره بینی میریختم اما امروز سرفه های خلط دار و سینه اش خس خس میکنه چکار کنم ؟ممنونم
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه
سلام
دختر هشت ماهه ای دارم که اصلا وزن نمیگیره، و به دو برابر وزن تولد نرسیده. وزن تولد 3810 و الآن 6800 و میلی به غذا نداره.
آزمایش ادرار و خون انجام شده که یه کم خونی جزیی داره که قطره آهن میخوره، زینک گلوکانات هم میدم. شیر خشک آپتامیل pdf کمکی هم میدم. خواهش میکنم، چاره چیه؟ - نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد. - واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر پسر من یازده روز پس از واکسن یکسالگی اسهال گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید واسه قطع اسهال چی استفاده کنم
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه مدام ابریزش،بینی داره قطره پلارژین دو سه روز میدمخوب میشه دوباره چند روز دیگه شروع میشه دکتر بردم شربت سفکسیم و برم هگزین و قطره بینی داد الان پنج روز دارم داروهاش میدم هیچ فرقی نکرده
- خون
دیدن خون درمدفوع بعد ابنات هم یه۵ ساعت قبل ابنباتچوبی خوردهویکم از اب کلهپاچه
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- شیرخوردن نوزاد
پسر۴۸روزه ام خوب سینه رونمیگیره وهنگام شیرخورن گریه میکنه وسرش وعقب میکشه ومجبور میشم شیرم وبدشم باقاشق بدم سیرش کنم ولی موقعی که خوابهساعتی پنج دقیقه میخوره وسریع اروغ میزنه لطفا راهنماییم کنید
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- کودکان
امروز بچه من یک قطری مولتی کامل خورده است چی کار کنم؟؟
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- برفک دهان نوزاد
p> سلام پسر یک ماه ونیمه من حدود1ماه هست که دچاربرفک دهان شده،تاالان سه شیشه نیستاتین هم استفاده کردم ولی تغییری نکرده،باوجودرعایت نظافت وسایل شیردهی و تمیزکردن دهانش وحتی استفاده ازداروهای سنتی هنوزبرفکها هستن،هرچندمشکلی واسه شیرخوردن نداره ولی خیلی واسش ناراحتم.شیرخشکی هم که به صورت کمکی واسش استفاده میکنم نان1هست.درضمن شیرخودم روتوسط سرشیشه میدم چون مستقیما نمیتونه سینه روبگیره. می خواستم بدونم چیکاربایدکنم که رفع بشن. لطفا من و راهنمایی کنید. ممنون

