Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن و کبود شدن
سلام .نوزاد من ۲۰ روزش هست و بی نهایت زور میزنه در حدی که کبود میشه اینکارو هنگام شیر خوردن و بعد از اون انجام میده انگار که تحت فشاره
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر روزتون بخیر....نیما سیزده ماهشه دو سه روزه اصلا شیر نخورده شیشه شیرو مبینه گریه میکنه با لیوان و هیچ جور دیگه ای هم شیر نمیخوره نگران کمبود اب بدنش هستم چون مایعات دوست نداره....نگرانم مشکلی براش پیش بیاد
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر یک سال و نیمم دیشب گلوش درد میکرد و چرک داشت یه دکتر عمومی براش سفیکسیم 100 داد و گفت هر 12ساعت 4 سی سی وزنش هم 12 کیلو هستش آیا این دوز برای دخترم زیاد نیست؟ دوز مناسب چه قدره و اینکه کلا چند روز باید بهش بدم ممنونم میشم کمکم کنید
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م چهارساله و نیم هستش یکماهی میشه بین مدفوعش خلط بود بعداز یکماه اون خلط تبدیل به خون شد کلا غذا هم درست نمیخوره
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- پادرد
باسلام پسر من یک سال وچهار ماه داره دوروزه که پای راستش روموقع راه رفتن میلنگه هرچی هم به پاش دست میزنم نمیبینم دردش بگیره فقد موقع راه رفتن کف پاش روکه میزاره زمین سریع برمیدارش ولنگان لنگان راه میره باید چیکارش کنم که خوب بشه ممنون از شما زنده باشی
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- غذای کمکی
آیا میتوان ب نوزاد هشت ماه جو پرک داد؟
- تب کودک
پسرم ۵سالشه ۳روز تب داره البته روز اول داشت با آمپول و پارامید کنترل شد ۲روز عادی بود دمای بدن مرتب استامینوفن میخورد بعد دو روز دوباره تب کرده؟
- زیاد خوابیدن نوزاد
سلام ممنونم تشکر که سوال قبلی رو جواب دادین سوالم اینه که دخترم خیلی میخوابه هم روزا هم شبا شیر خودم رو میخوره مثلا ۱۱شب میخوابه تا ساعت ۱۰صبح بعد از اون هم روزا یک یا دو ساعت بیدار باشه دوسه ساعت هم میخوابه تا شب این نگران کرده که طبیعی هست
- سلام ببخشید کودک ۲ ساله من سینه سمت چپش ورم داره بهم گفتن توده یا همان بافت پستانی فقط دست نباید بزنید آیا نگران کننده هست یانه
- ریفلاکس نوزاد
سلام. دختری دارم 4 ماهه ریفلاکس معده داره شیر ببلاک ar میخوره به همراه قرص فاموتدین 20(نصف قرص در 10 سی سی آب حل میکنیم 2 سی سی بهش میدیم شب و روز) شیر مادر هم بهش میده وقتی شیر مادر میخوره خیلی اذیت میشه و استفراغ میکنه خواستم بیینم میشه شیر مادر بهش ندیم و قرص فاموتیدین رو قطع کنیم؟
- سلام وقتتون بخیر پسرم ده ماهشه مدام پشت گردنش رو میخوارونه رفلاکس هم داره البته دو نوبت ساشه استفاده میکنه علت خارش چی میتونه باشه جای نگرانی داره ممنون
- غده ریزسینه سمت چپ
- مدفوع نوزاد چهار ماهه
سلام نوراد چهار ماهه من سه روز ایت مدفوع نکرده شیر مادر میخورد راه درمان چیست
- میزان مصرف سفکسین ۱۰۰ برای بچه ۲ ساله با وزن ۱۱ کیلوچقدره
- قطره کولکید
سلام و خسته نباشید.
نوزاد 15 روزه دارم که شما براش قطره کولکید تجویز کردین خریدم براش فقط چون غلیظه و شیرینه و سخت میخوره میتونم با دو قطره آب رقیقش کنم؟ و اینکه روی شیشه قطره نوشته شده برای نوزادان زیر یک ماه تجویز نمیشه اشکالی نداره بهش میدم؟
- کرونا
سلام اقای دکتر سرفه های کرونایی چیجوری؟.علایم همراه باسرفه دزتشخیص کرونا چیه توروخدا راهنمایی کنیید

