Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- سلام پسرم ۳ سالشه هسته زردآلو قورت داده همش میگه مامان دلم درد میکنه چکار کنم یکبار هم شکمش کار کرده ولی از اون به بعد دیگه کار نکرده
کره هم بهش دادم
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- سلام آقاي دكترپسرم شش سال دارد يك ماهه سرماخورده وآب بيني اش بند نميآيدرنگش هم سبز رنگه
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- بخورسردیاگرم
سلام .برای کیپی بینی نوزاد بخور گرم بهتر است یا سرد؟
- یبوست کودک ۶ ماهه
پسر من خوب آروغ میزند گاز معده دفع میکند خوب شیر میخورد تقریبا یک ماه هست که اصلا مدفوع نمیکند وهر ۴ یا ۵ روز با شیاف گلیسیرین مدفوع میکند و اصلا هم گریه یا تب یا ... ندارد مشکل خاصی دارد
- لرزش سرودست
سلام بدچهارماهگی بعضی وقتهاموقع شیرخوردن هنگام خواب وبیداری سرودست پسرم درحدچندثانیه میلرزد علت چیست خیلی نگرانم بایدچکارکنم؟ ممنون
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- خون امدن نوک سینه نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه چند روزه پیش از نوک سینه سمت چپش یه لکه خون دیدم دلیلش چیه ممنون
- شکم درد
سلام آقای دکتر پسرم ۶ ساله هست همش میگه دل درد دارم اسهال و تهوع و تب ندارد همش میترسه میگه الان در درد بشم چی میشه موقعی که دلش درد میگره استرس میگیره دست و پاش سرد میشه و عرق میکنه چیکار کنم یک هفته پیش کاهو خورد شب با دل درد بیدار شد گریه کرد یکبار شکمش کار کرد همون موقع دیگه خوب شد تا دیشب بعد از شام دوباره گفت دلم درد میکنه
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- سرما خوردگی
سلام دخترم پنج سالشه کمی سرفه میکنه و سرفه هاش میخواد خلطی شه ب نظرتون سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم یا ۲۵۰ وزنشم ۱۶ کیلو هست هر چند ساعت چند سی سی بدم با تشکر

