Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی پای کودک در اثر اسهال
سلام و خسته نباشید . باسن کودک ۲ و نیم سالم در اثر بیرون روی زیاد سوخته .. چه پمادی برای این موضع استفاده کنم . ایا وازلین ویتامینه و پماد موپیرسیون خوبه ؟
- بوی بد دهان
سلام پسرم 17ماهشه گاهی اسهال گاهی یبوست داره ی سرماخوردگی طولانی مدت یک ماهه داشت و استپ وزنی داره الآنم چند مدتها بوی دهانش میاد علت چی میتونه باشه ممکنه باکتری معده داشته باشه
- جوش
سلام وقت بخیر آقای دکتر یه دو ماهی میشه روی دست دخترم یه چیزی حالت جوش دراومده که قرمز و برجسته گفتین عکسشو برای متخصص بفرستم ولی درست متوجه نشدم .
- سرفه در هنگام فعالیت
سلام خسته نباشید ببخشید من یک پسر ۶ ساله دارم که چند ماه پیش یک سرما خوردگی گرفت که البته الان کامل خوب شده ولی از اون موقع تا حالا وقتی بازی میکنه یا خسته میشه ویا ورزش میکنه چند بار سرفه میکنه علتش چیست ممنون
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- دل درد کودک ۷ساله
سلام دکتر دخترم استفراغ داشت با دل درد شدید بردمش دکتر بستریش کرد بعد از۷روز بستری دلش همچنان هی درد میکنه سونو هم سه بار ازش گرفتن لنف نود آرتریت میزانتریک بود حالا هی دلش درد میکنه وهیچی نمیخوره چکار کنم دکتر ممنون میشم راهنمای کنید
- قد و وزن
سلام دکتر دختر من الان 4سالش شده ،14700وزنشه ،وزن تولد 2400بوده قدش 103خوبه؟
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- زینک پلاس
سلام
دخترم ده ماهه است و وزنش تقریبا ۸ کیلوهست. قطره آدزیر بهش میدم. الان دکتر زینک پلاس نوشته. الان دارو چطور بهش بدم؟
با تشکر
- یبوست
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- ختنه کودک نوپا
سلام آقای دکتر.پسرم ۱۷ماهشه عفونت ادراری داره وهمیشه دستش توشلوارشه حتی وقتی هم خوابه .فکر میکنم سوزش هم داره .میتونیم تواین سن ختنه کنیمش وخیلی هم شوخه یک لحظه هم سرجاش نمیشینه دارویی خواب آوری هست بهش بدیم وآیادراین سن مجازه ختنه کردن به دلیل راه رفتنهای زیادش .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- واکسن آنفولانزا
سلام وقتتون بخیر پسرم پنج سال و ۵ ماه سنشه واکسن آنفولانزا ۴ ظرفیتی فرانسوی براش تزریق کردم داروخونه بهم گفتن چون ۴ظرفیتی زده دیگه دز دوم نمیخاد آیا واقعا به دز دوم احتیاج نداره؟؟؟ و اگه باید بزنه آیا واکسن ایرانی میتونم بزنم براش یا باید از همون برند قبلی باشه؟؟؟؟
- پاسخ
سلام خسته نباشید اقای دکتر من پسرم ۵ سال نیمش هست از موقعی که به دنیا امد ریفلاکس معده داره تا الان باید چیکار کنم خوب بشه الرژی هم داره برای الرژی چیکارکنم
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- شیرخشک مقوی وچاق کننده
سلام آقای دکتر ببخشید من همه جور شیرخشک برای وزن دهی پسرم استفاده کردم اما دریغ از یه زره وزن گیری آزمایش انجام دادم براش مشکلی نداره میشه یه شیرخشک خوب ومقوی برای وزن دهیش معرفی کنید ممنون میشم
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون

