Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- شب اداری
دخترم 11سالش هست شب اداری داره اصلا کنترل ندارم ممنون میشم راه حلی بهمون نشون بدی یا دارویی
- تب وگلودرد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم یک سال دارد . تب و گلودرد داره و شربت کوریزان هم بهش می دم شیاف هم بهش زدم تبش پایین اومد ولی دوباره بالا رفت الان تبش ۳۸/۵ هست. چکار کنم؟ دوباره شیاف بزنم؟
- سفکسیم ۲۰۰
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- بسته نشدن ملاج سر
دورسرپسرم بزرگه که حدود ۱۷ماهشه ملاج سرش بازه چکارکنم
- شربت
سلام واحترام. شربت فارمنتین ک واموکسی کلاو228 بی دی برای بچم دکترتجویزکردن دادم علائم نداشت.. یک ساعت بعد زمان خوردن شربت استامینوفن بود دادم بهش خورد به محض خوردن استامینوفن بالا آورد وبعد ازاون هرچی غذا یا چیزی دادم بالا آورد. دیگه آموکسی روندادم بهش آیا از این شربت بوده؟ یا بدم بهش.. یک سال وسه ماهشه.. وزنش 9ونیم
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- انگل بچه
آقای دکتر دختر من ۳ سال و۷ ماهشه چندروز پیش وقتی میبردمش حمام خیلی گریه میکرد و میگفت آلت تناسلیم میسوزه حالا از امروز صبح خارش مقعد گرفته چیکار کنم
- دخترم ۷ سالشه و فقط ابریزش بینی داره چه کنم قزع بشه
دخترم ۷ سالشه و مدرسه میره فقط ابریزش بینی داره چه کنم
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- تب واسهال
سلام خسته نباشید کودک ۱۰ماهه ای دارم که از دیشب دچار تب و اسهال شده بهش قطره استامینوفن و وقطره بایو لاکت دادم
- دفع سریع مدفوع ابکی بعد از خوردن هر وعده غذا
دخترم شانزده ماهشه یماهی میشه هر چی می خوره سریع اسهال میره اسهالیش ادامه داره تا غذا از معده کامل تموم بشه ضعیف هم شده تو رو خدا کمکم کنید خسته شدم
- متشکرم
سلام من فقط خواستم تشکر کنم.خدا خیرتون بده
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- اسهال و استفراغ
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالش هست ۸مرداد دچار استفراغ و اسهال شدید شد سرم و آمپول ضد تهوع گرفت خوب شد ۷ و ۸ روز خوب هست دوباره تکرار میشه بعضی روزها هم میگه زیر ناف ام و دلم درد میکنه هیچ علایم تب درد گلو درد هم نداره ازمایش مدفوع ا خوب بود ولی ازمایش خونش گلبول های سفید ش ۱۴.۴ بود.
- سلام آقای دکتر دخترم یک ساله ۵ماهه هست وزن ۱۱کیلو وقد ۷۸آیا کم وزن نیست

