Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کندی رشد.
پسرمن7ونیم ماهشه. وزنش 7کیلو.دورسرش 44وقدش68.میخام بدونم رشدش خوب ومعمولی هست یانه ممنون میشم جواب بدید
- داغ بودن سر
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماه پسر فاویسم دارد چند روزه ناحیه سرش داغه تب نداره تازم سرما خودگیش داره خوب میشه چند روز پیش حضوری پیش شما برای چکاب اوردم گفتید همه چیز نرماله میخواستم بدون داغی سر بدون تب اشکالی نداره خطر ناک نیست
- تغذیه نوزاد هفت ماهه
با عرض سلام خدمت دکتر گرامی
نوزاد من نزدیک به دوازده روز است که وارد هفت ماهگی شده است. در طول این دوازده روز حریره ی بادام به او داده ام. آیا من میتوانم فرنی با شیر را این ماه به او بدهم؟ و آیا باید از شیر گاو استفاده کنم یا شیر پاستوریزه؟
با تشکر از راهنمایی شما
- سلام شربت پدی کولد واسه نوزاد سه ماهه ضرر دارد؟
- ادرار نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دخترم یک ماهه است ،یک هفته است موقع باز کردن پوشک وقتی که میخاد ادرار کنه از قبل ادرار کردن شروع به گریه میکنه ولی موقعی که پوشکه گریه نمیکنه، علتش چی میتونه باشه؟
- حرکتی
دختر من ۸ماه و بیست روزش هست ولی خودش تنهایی نمیشینه و با کمک میشینه خواستم بدونم تاکی وقت داره بشینه و اگه ننشست پیش کدوم دکتر میشه برد؟
- خارجشدن چرک از واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید،من دخترم ۸ اردیبهشت واکسن ۴ماهگی زده و الان۲۰اردیبهشت هست ،جای تزریق واکسن هم تورم و قرمزی داره هم دستش میزنم گرم هست ،الان از همون نقطه تزریق واکسن پای چپش تا یکم فشار میدم چرک میزنه بیرون و همینجور ادامه داره و تخلیه کامل نمیشه فقط اون تورم و سفتی پاش یکم کوچیکتر شده.مشکل چیه؟ چکار میتونم بکنم،خطرناک نیست؟ اللن یک هفته هست اینطوریه دیگه میترسم میخوام نشون پزشک بدم گفتم اول سوالی بپرسم
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- قطره متوکلوپرامید
سلام این قطره رو میشه در صورت تهوع و رفلاکسش به نوزاد ۵۶روزه داد؟ چند قطره میتونم بدم
- يبوست نوزاد٢٠روزه
سلام خسته نباشيد بچه ام ٢٠ روزشه تو اين يك هفته فقط دو بار مدفوع كرد و مدفوعش هم سفت نبود و زرد رنگ بود ، فقط با فشار زياد در هنگام دفع داره اونم بعد سه روز مدفوع ميكنه ، واز شير مادر استفاده ميكنه و شيرخشك هم روزى ٢ بار به عنوان كمكى استفاده ميكنه خواستم ازتون كمك بخوام تا اين مشكلى رفع بشه
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- گریه و ریسه رفتن
سلام دختری 16 ماهه داریم بعضی مواقع گریه که میکنه نفسش بالا نمیاد و کبود میشه
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- سفیکسیم
سلام دخترم ۲ سالشه وزنش ۱۰ کیلو هست سفیکسیم باید چند سی سی بدم؟ از میلی گرم چیزی متوجه نشدم
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر بچه ام ۷ماه و نیمشه غذا نمیخوره قاشق اول نزدیک دهنش میکنم میخوره قاشق بعدی دهنش میبنده انگار حالش بد میشه نمیدونم چکار کنم سرلاک با سوپ بهش میدم .چرا اینجوره شربت زینک بدم؟چه مقدار برا اشتها؟
- یبوست نوزاد 2ماه
پسرم دوماهش هست هفته ای یک بار دفع داره اونم با تنقیه کردنش باید چیکار کنم شیر خشککمکی هم بهش میدم
- سلام، ایا شربت سالبوتامول با تئوفیلین فرق داره؟برای کودک شش ماهه مناسب هست یا نه؟
- نوزادان
سلام من دختری شش ماهه دارم یکدفعه الان دیدم که قسمت ملاج سرش که نرم هست وهنوز بسته نشده بالا و پایین میشه ومثل نبض میزنه ومن خیلی نگرانهستم میشه لطف کنید جواب بدید

