Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟ - نگه داشتن غذا
سلام دخترم۱۷ماهه هست غذا دهانش نگه میداره بعد از یک ساعت میریزه بیرون دلیلش چی میتونه باشه
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- اسهال
سلام پسرم ٤٠روزشه يك هفته اسهال شد شيرخشك آال ١١٠دادم بهش خوب شد دوباره همون شيرنان قبلب رو دادم فورا اسهال شد ميخواستم بدونم شيرخشك آال١١٠را تا چندماه ميتونم بدم ؟
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه
- سرفه های مداوم و اگزما
سلام
دختری 7 ساله دارم که تقریبا یک ماه قبل سرماخورد ولی تا کنون سرفه هاش بهبودی نداشته در طول روز کم ولی شب و یا وقت خواب سرفه های مداوم و شدید داره که نمیتونه بخابه تا شربت سرفه(توسیان)و اسپری دهانی( salbuterex) و یا درصورت شدت سرفه ها(flixotideinhaler)استفاده میکنمدوهفته ای هم هست در نواحی پایین کمر (خط کمری شلوار) دونه های ریز شبیه گزیدگی زد که خارش زیاد داشت ولی دونه ها بیشتر شد حالا نواحی گردن کف دست و روی انگشت و شکم. لطفا راهنمایی بفرمایید - حساسیت به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من رژیم داشتم دخترم الرژی داره ازمایش مدفوع دادیم ۸۰۶ بود نتیجه امروز ک نتيجه رو بردم پیش دکتر ۶۶ بود،۶ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک نوشتن من میترسم دوباره آلرژی برگرده حالا بفرمایید میشه بدم بخوره،؟؟ممنونم از لطف تون
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- واکسن اشتباهی
باسلام کودکی یکساله دارم به جای واکسن یکسالگی واکسن 18ماهگی به اشتباه زده شده وبلافاصله واکسن یکسالگی هم تزریق شده مشکلی بوجودنمیادبایدچکارکنیم الانم تب کرده وپاش متورم شده باتشکر
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۹۹۲۰۰
دخترم ۸ و نیم ساله با وزن ۳۰ کیلوگرمه مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر و به چه نحوه؟ سپاسگزارم
- شربت
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم...بله هردورومیدم ولی همیشه قطره بوده اینبار شربت دادن..شربت زیردوسال اشکالی نداره ؟
- تب کودک همراه سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ساله است و دیروز تب شدید داشت همراه سرفه دکتر بردم شربت آموکسی سیلین داد به همراه شربت خلط آور و ایبوپروفن الان دوباره تب کرده چیکار کنم
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- پانگرفتن بچه یک سالوچهارماه
سلام بچم رو پا می ایستد ولی زیاد نه چه کار کنم

