Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
- علت عفونت چشم
با سلام و خسته نباشید نوزاد من یازده روزه است الان سه روزه که وقتی گریه میکنه از یک چشم چرک میزنه بیرون نگرانم کرده میخوایتم ببینم این طبیعیه ممنونم
- جوش
سلام روی نوک یکی از سینه های نوزادم دانه سفیده شبیه جوش هست کناره سینشم یه چیزی شبیه زگیل سفید هست خسلی کوچک هست بنطرتون از شیره
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- تورم گردن
سلام دختر دونیم ساله من سمت چپ گردنش ورم می کنه شربت سفکسیم براش خوبه یا آموکسی سیلین
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکترپسرم پنج ماهشه سرما خوردع سینش صدا میده ابریزش بینی داره شربت اموکسی سیلین میدم بهش اشکال ندارع اخه شربت دیفین و سرماخوردگی دادم تاثیری نکرد وزن بچمم 8800ضلرررنداره؟
- دندون
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و یک هفته است که دندونش در اومده و انگار هردوش کج هستن کاری لازمه؟
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی به خاطر نداشتن شیر کافی به پسرم شیر خشک کمکی میدادم که صورتش اگزما میزد و خارش داشت دکتر مراجعه کردم که گفتن که حساسیت به پروتئین گاوی داره و باید شیرشو عوض کنی و. بهش پپتی جونیور بدی الان طعمشو دوست نداره دکتر گفتش که یکم بهش نبات آب شده اضافه کن که بخوره بعدش نبات رو حذف کن به نظرتون نبات اضافه کنم برا بچه خطر نداره؟و اینکه میگن این شیر خشک به بچه وزن نمیده چقد درسته ؟؟اخه پسر من وزن تولدش ۳۴۵۰بود والان که دوماه و بیست و سه روزشه ۵۷۰۰ شده به نظرتون وزن گیریش کم بوده نظرتون در مورد شیر خشک پپتی جونیور چیه همینو بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
- وزن گیری
سلام ایا وزن ۶۲۰۰گرم برای بچه ی پنج ماهه خوب است لازم نیست فرنی ونشاستشو شروع کنم
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم
- مقعد نوزاد
سلام من برای نوزاد ۲۰ روزم به دکتر مراجعه کردم دکترم تشخیص داد مقعدش تنگ هست و انگشش و داخل مقعدش فرو کرد و کلی خون اومد و بعد ۲روز نوزادم هنوز موقع دفع ناراحته و گریه میکنه میخواستم بدونم واقعا این کار لازم بوده و مشکلی براش پیش نمیاد؟
- سرماخوردگی
سلام نوزادم دوماهشه سرما خورده میتونم بهش ستادین دی(استامنیفن.دیفن هیدرامین.)بدم یا چقد بدم
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- اگزما و مدفوع خونی
سلام آقای دکتر خشته نباشید. دخترم ۲ ماهشه و شیر خودمو میخوره. چند روزی هست که داخل مدفوعش رگه های خونی هست و سینهاش خس خس میکنه و اگزما در اطراف گونه و مقعد داره. جایی خوندم که آلرژی هست من پروتیین گاوی نمیخورم دیگه نمیدونم چیکار کنم و چه غذایی رو مصرف نکنم؟ شیر خشک HA هم بهش دادم بهش نمیسازه. تا شنبه که بیارمش مطب پیش شما ببینینش نمیدونم چیکار کنم
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- اسهال
سلام اقای دکتر برا بچه ی چهارده ماهه که داره دندون درمیاره و یه ماه هست چن روز اسهال میشه چن روز خوب میشه و دوباره اسهال میشه، مصرف آنتی بیوتیک مجاز هست؟ دکتر داده آنتی بیوتیک رو ولی بدون سابقه ی تب و غیره نمیدونم چرا آنتی بیوتیک دادن
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پیرم اسهال شل و ابکی داره هفت ماهشع و اشتها هم نداره چکار کنم ،بش موز و آب سیب دادم نخورد اصلا هیچی جز شیر نمیخوره ،شیر خشک بابام میخوره ،از دیروز اینجوری شد البته مسافرتم نمیدونم برا تغییر آب و هوا است یا دندان یا میکروبی چیزی ،ممنون میشم راهنمایی کنین
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.

