Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر من پسرم ۳ ماهه هستش سرما خوردگی داش الان خوب شده فقط سرفه خشک میکنه و سرفه هاش خیلی بده بچه به خودش زور میده تا سرفه کنه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر من بچه ام 7ماهشه و من قرصی به اسم ملوکسیکام۷/۵ مصرف میکنم میخواستم بدونم روی شیرم که به بچه ام میدم تاثیر داره؟؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- سرماخوردگی وابریزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشین نوزادنه ماهه ام سرماخورده ابریزش بینی باسرفه میکنه سینشم خس خس میکنه بردمش دکتر شربت زادی کید بهش داد ولی خوب نشد بنظرتون برای ابریزش بینیش قطع بشه بهش چه دارویی بدم ممنون میشم اگ راهنماییم کنین
- زردی نوزاد
پسرم ۲۳ روزه است دوبار بخاطر زردی بستری شده ولی بعد از ترخیص باز هم زردی بیشتر شده است ودر حال حاضر ۱۵ است شیر خشک و شیر مادر مبخورد ترنجبین و شیر خشت هم میدهیم ادرار اوخکب است ولی روزی یکبار مدفوع دارد
- یبوست
سلام خسته نباشید. نوزاد من دوماه یبوست داره .از شربت لاکتوز استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم. شیافت گیلیسرین هر نه روز استفاده کردم یک سوم ولی الان دیگه میترسم همش استفاده کنم .شربت بی بی کر استفاده کردم ولی نتیجه نداشت .از شیر کمکی شیر خودم تغذیه میکندبه نظر شما اقای دکتر چکار کنم ؟
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- زردی جنین
با سلام ۷ ماهه حامله هستم و عمل ترانسفر ivf از طریق تخمک اهدایی انجام داده ام گروه خونی همسرم A+ و فرد اهدایی هم A+ است و گروه خونی خودم o+ میباشد در مقاله ای خوندم اگر گروه خونی جنینA و گروه مادرO باشد حتما جنین زردی میگیرد ایا درست است؟ برای رفع این مشکل چ باید کرد؟
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دوهفتس فقط ابریزش داره اصلا خوب نمیشه سبز وزرده با قطره و پوار تمیزمیکنم جواب نمیده خیلی اذیت میشه فقط هم همینه علائم دیگه ای تو این دوهفته نداشته چی بدم سریع خوب شه خیلی هم ضعیف و لاغر شده ۱۰ماهشه
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- قطره مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر.پسر من ۲۳ روزه هستش.الان قطره آد مصرف میکنه.نیاز هست که همزمان قطره مولتی ویتامین هم مصرف کنه؟یا مصرف یکی از این ۲ قطره کفایت میکنه؟
- استفراغ
سلام .. دخترم ۶ ماهشه چند روزی هست غذای کمکی شروع کردم به دادنش..امروز بهش برای اولین بار قطره مولتی ویتامین دادم بعد ۱ ساعت بیسکوییت مادر دادم بعد ۲ ساعت ۳بار بالا اورد بعد چند ساعت تب کرد پاهاش آتیش شد تا ۳۷.۷ رفت استامینوفن دادم بهش بعد نیم ساعت دستشویی کرد شد خیس خالی ی دفعه بدنش شد خنک تبشم اومد به ۳۶ از چی بود چرا ی دفعه اینجوری شد ممنون میشم جواب بدید ...
- در مودر انتی بیوتیک آفاکسیم
سلام وقت بخیر
ما پسرمون رو سه شنبه ختنه کردیم، اسهال گرفته و یکی از چشماش و اطرافش قرمز شده و ورم کرده
از عوارض آنتی بیوتیک آفاکسیم هست؟ دو شب دیگه مونده که ۵ شب بهش داده باشیم، چیکار کنیم؟ - نوزاد
دخترم سه ماهه هست ابریزش بینی صداگرفتکی و سرفه داره
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر جناب ببخشید نوه ام تو شکم مادر مدفوع کرده و خورده و زود بردنش نو ان ای سیو تو دستگاه با اکسیژن نفس میکشه معده رو شستشو دادن ولی به بچه شیر نمیده با سرنگ میده خوب میشه بعدش مشکل پیش نمیاد
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم

