013 33 755 315
سوالاتدسته بندی: نوزاداننخوردن غذای کمکی
کاربر مخفی پرسید 1 سال پیش
سلام اقای دکتروقت بخیر دخترم ۸ماهشه غذای کمکی اصن نمیخوره هرروشی امتحان کردم ولی ی قاشق میخوره دیگ نمیخوره اوق میزنه بالانمیاره ولی تهوبهش دست میده انگار فقط سرلاک میخورد ک اونم یبوست میاورد قط کردم دیگ هیچی نمیخوره فقط شیرخشک خوب میخوره چیکارباید کنم؟
پاسخ
دکتر کرم‌بین متخصص کودکان و نوزادان - رشت عضو سایت پاسخ داد 1 سال پیش
سلام نگران نباش. و هفته ندهید مجددا امتحان کنید