Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- لرزیدن چانه
سلام نوزاد ۲۱ روزم بعضی وقتا چانش میلرزه
- نوزاد 1 ماهه قرمزی پوست صورت
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
بچه ی سه ماهم خیلی زور میزنه وبیقراره خوابش هم کوتاه آخرش نیم ساعت میخوابه وچند ساعت بیداره دوبار دکتر بردیم قطره کولیک ایز وکولیک آید دادن اما تاثیری نداشته واقعا ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تولد نوزاد
با سلام آیا نوزادی که در 35هفته و شش روز بارداری با وزن 2250،قد47،دور سر33بدنیا آمده نارس محسوب میشود؟و همیشه از نظر تکاملی (جسمی و هوش)عقب تر از کودکان ترم میباشد
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- سرماخوردگی
پسرم دوماه ونیمه سرماخورده وسرفه میکنی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم خوبه
- واکسن چهار ماهگی
سلام پنج روزه به دخترم واکسن زدم پای چپ محل واکسن باد کرده مثل سنگ شده کیسه آبگرم ميزارم فایده نداره چیکار کنم ؟
- ریفلاکس
سلام دکترتوروخداکمکم کنیدبایه شوهرزورگوگرفتارم نمیذاره بچه روببرم دکترریفلاکس اذیتش میکنه یبارباچقدالتماس بردمش دکتربراش قرص اس امپرازول۲۰صبحهانصف نوشته که اونم نخورده بالامیاره چکارکنم خس خس سینه خیلی داره خیلی دلم میسوزه خدااجرتون بده خیرببینیدکمکم کنیدیه قطره ای چیزی معرفی کنیدپسرم تو۸ ماهگیه ۸کیلووزنشه ممنون میشمودعاتون میکنم
- شروع غذای کمکی
باسلام پسر من ۴ماه هستش و کمبود وزن داره به مقدار ۱کیلو میتونم براش غذای کمکی رو شروع کنم یا نه
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- گفتار کودکان
با سلام و خسته نباشید...
حدود 3 ساله که در فرهنگسرا و مهدکودکها در رشته موسیقی و تئاتر مشغول بکار هستم.
چند وقتی هست که به چند مشکل در رابطه با تلفظ صحیح کلمات و گفتار صحیح توسط کودکان رو برو شده ام که گاها با لکنت زبان همراه می شود، از آنجا که من پزشک نیستم ولی در چندین مورد مشابه به طور ناخودآگاه این موارد برای چند کودک در کلاسهای مهارت کودکانه برطرف شده است، لذا خانواده ها جهت درمان به سراغم می ایند و اصرار دارند که به واسطه مهارتهای کودکانه و آموزش در زمینه آواخوانی و حرکات فرم زبانی و کلامی کودک دلبندشان معالجه و درمان شود.
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید با این نوع کودکان چگونه کنار بیام و رفتار کنم و به چه شکل جوابگوی پدر و مادرها باشم؟ ممنون و سپاس. - ترشحات بینی
سلام اقای دکتر یه دختردوماه ونیمی دارم که سرماخورده چندروز قبل اوردم پیشتون بهش یه شربت ازیترماسین دادید وگفتیدتا 5روزبهش بدم تادیشب بهش دادم الان ازدیروز تاحالا ترشحات بینیش زیاد شده وحالت چرک کرده داره وبینیش هم خس خس میکنه فکرکنم سرماخوردگیش بهترنشده الان چیکارکنم شبا نمیتونه درست نفس بکشه
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
بچم سرما خورده بینیش بنده و سینش هم خس خس میکنه وسرفه هم میکنه چی خوبه بدم بهش؟

