Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده سرما زده به چشم سمت راست
از چشمش ترشحات چرکی خارج میشه چه داریی بایو مصرف کنه
- مصرف دگزامتازون عضلانی
سلام دخترم ۸ ماهگی کروپ شدید گرفت رفتیم دکتر،فرستاد بیمارستان اونجا دو دوز دگزا زدند و بخور دادن...بهتر شد ،دوباره یکسالگی کروپمتوسط گرفت باز دگزا زدند....الانم ۱۴ ماهشه نفسش گرفته بود بردیم دکتر دگزا دند آیا مشکل تو رشدش بوجود نمیاد؟چکار کنم دیگه خروسک اش برگشت نکنه؟
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- سلام آقای دکتر پسر من ۱۰ سالشه میخ کهنه گلخانه رفته به پاش چکار کنم تا خوب بشه ورم کرده
- روروءک
سلام تو گوگل خوندم که دکترا گفتن استفاده از روروءک برای بچه بد است و برای ستون فقرات مشکل ایجاد میکند، دخترم نه ماهشه هنوز استفاده نکردم براش .ایا شما میفرمایین بد است یا نه؟؟؟؟
- شکستن دماسنج جیوه ای در سرویس بهداشتی
دماسنج جیوه ای در زیربغل پسرم بود ک در سرویس بهداشتی بود، افتاد وشکست و مابقی وارد فاصلاب شد ایا باید کاری کنم؟
- دل درد
سلام من پسر پنج ساله دارم چند وقته دل درده بردمش دکتر امروز تب میکنه واینکه یه سال پیش یه بار تشنج کرده وقرص وادبیات سدیم ۲۰۰ مصرف میکنه البته خداکرمی همون یه بار بود الان آزمایش داده جواب سه روز دیگه میاد من الان موندمم غذا چی باید واسش درست کنم چون دکترش نگفته واینکه تب میکنه چرا
- چنگ زدن
با سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ماهشه از چهار پنج ماهگی به پشت سر و گوشش چنگ میزد دکتر گفت مال رفلاکسه الان دیگه استفراغ نداره اما هنوز به پشت گردن و پشت سر و گوشش چنگ میزنه استرس دارم به نظر شما دلیلش چیه؟
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
فرزند دوساله ای دارم که دارای سرفه های خلطی و تب و همچنین آبریزش بینی به رنگ سبز میباشد و دو روز است که دچار این علائم شده و بخاطر گرفتگی بینی به سختی تنفس میکند ،لطفا راهنمایی کنید که آیا شربت آزیترومایسین برای ایشان مناسب است و اینکه چه مقدار باید استفاده کنم ؟
- سرفه کودک
سلام پسر من اسال 6ماهش است پارسال سرما خور قفسه سینش خس خس میکرد دکتر بردمش چرک خشکن بهش داد استفاد کردبهتر شد ولی همچنان هنگام خواب سینش خس خس داره ودر هفته چند بار سرفه های خشک میکنه واحساس میکنی روسینش خس خس داره چیکار کنم که خوب بشه میترسم در بزرگسالی براش مشکل ساز بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- Discovered this community recently and decided to join. It looks like a useful resource and I’m happy to be part of the conversation.
Pleased to be here and glad to be involved. I came across this site not long ago and chose to register after seeing how much useful content is already shared. It’s refreshing to see a place where people are open about sharing their insights and providing helpful advice. I’m still new, but I’m liking browsing everything so far. I have recently been studying about this lately. https://medium.com/@southwestspasandjacuzzis/how-phoenix-and-mesa-homeowners-are-rethinking-outdoor-relaxation-at-home-3e78c9481d4d [url=http://grfgyrty.is-programmer.com/guestbook/]Hey everyone, glad I found this forum. I’ve been looking through posts and it seems like there’s a lot of valuable information here. Excited about reading more when I can.[/url] 811e573
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- ناخن
سلام خسته نباشذ پسرمن32 ماهشه نردیک دوماهه که ناخن های دست وپاشو میخوره.یه هففته ار محلول تلخک روی ناخنهاش زدم اما دیدم باز میخوره.بردمش دکتر متخصص کوذک.براش شربت فلوکستین روزی ناشتا ذوقظره نوشت.ترسیدمم بهش بدم.کفتم با یه دکتر دیگه هم مشورت کنم وارتون بپرسم که بهش این شربتو بدم؟ضرری نداره وسست وبی حالش نمیکنه؟واینکه تاثیری داره؟درضمن حرف هم نمیزنه که دکترش شربت پیراستام روری 3سیسی برحسب وزنش نوشت که اونو نردیک دوهفته ست که بهش میدم.به نظرتون ادامه بدم وبهش بدم؟ممنونم ار اینکه پاسخ بدین.دستتون درد نکنه.زحتتون دادم.با تشکر
- جراحی کیست بیضه
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟

