Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، تشکر از شما پزشک محترم، تست آلرژی برای کودکان رو کجا باید انجام بدم؟
- سرماخوردگی گوش درد
میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۲ساله باوزن ۱۳ونیم کیلو
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- اسهال واستفراغ
سلام دکتر ببخشیددختر۱۳ماه ای دارم که ۵روزه اسهال شدید گرفته که وقتی خوابه اسهال نداره،دومین روزمریضیشم استفراغ کردو بردم دکتربراش۴تاامپول زدوشربت برای تهوع دادوقرص هم برای اسهال،استفراغش بنداومداما اسهالش همچنان ادامه داره،ساشه کیدی لاکتم ازدیروزه بهش میدم وشربت مترونیدازول هم دادم اصلا بند نمیاد خیای نگرانم،فقطم شیر خودم رو میخوره
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- سرفه خلط دار وآبریزش بینی
سلام من دخترم یک ونیم سال دارم میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم.سرفه خلط دار بهمراه آبریزش بینی داره
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش
- سلام برای کودک هفت سال چند سی س بدیم؟
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر دختر ۵ساله ام آبله مرغان گرفته دوقلو پنچ ماهه دارم چکارکتم اوناهم میگیرن ؟ خطرناکه توروخدا جواب بدید
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
سلام وقتتون بخیر یه هفته پیش پسر6سالم باعلایم سرفه شدید خلط دارو بی حالی بردم دکتر ولی دکتر گفت خلطش عفونی نیس و چرک خشک کن نداد چن تا داروی معمولی داد ولی سرفه هاش هیچ فرقی نکرده چه دارویی بدم بهش الان برای خلط وسرفش؟
- ناتوانی راه رفتن
دخترم ۳سالشه نمیتونه راه بره تعادلشو ملا نمیتونه حفظ کنه هم رو دستان
- چکاپ
سلام خدا قوت. آقای دکتر دخترم با وزن ۲۲۰۰ در فروردین ۱۴۰۲ به دنیا اکمد الان ۳۱ ماهشه وزنش ۱۱.۲۰۰. خوب غذا نمیخوره و شبها دیر میخوابه. من یک ماه پیش ازش آزمایش خون گرفتم آهن خونش ۱۰۷ و دخیره آهن ۲۲ بود. ویتامین دی ۳۳بود ولی mcv خونش ۷۳.۸ بود. دخترم اصلا قطره آهن استفاده نکرده آیا لازمه که استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنیم
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده

