Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام جناب من یه دختر ۸ماهه دارم گرفتگی صدای شدید پیدا کرده و نمی تونن درست نفس بکشه تب هم داره و خیلی بی قراری میکنه
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام ،خسته نباشید ،بنده نوزاد سه ماهوشش روزه ای دارم که به تشخیص پزشکش دچار رفلاکس پنهان شده، و فقطم شیر خشک میخوره که از بدو تولد تا الان نان 1میخورده اماباتوجه به رفلاکسی که داره دیگه دو روزه ببلاک ای ار میدم اما دوروز پیش که از شیر خوردن امتناع میکردو شیر نمیخورد پیش دکترش که بردیم این شیرو تجویز کردن تا دیروز که 4روز از مدفوع نکردن میگذشت مدفوع کردو رنگش سبز مایل به سیاه و رگه های زرد رنگ داخلش بود میخواستم بدونم آیا ماله شیر ببلاکه یا ماله اینه که چند روزی درست شیر نمیخورده این چند روزه که میگم حدود 11ساعت میشد تا شیر میخورد همون شیر نان 1
- آبریزش بینی
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهه با وزن ۶۷۵۰ امروز عطسه و آبریزش بینی داشته کمی سرما خوردگی به نظرتون چه داروی براش خوبه..؟
- اسهال سبز نوزاد
سلام من نوزاد دوماهه ونیم دارم بهش دوروز مولتی ویتامین دادم اسهال گرفت دیگه قطره رو بهش ندادم الان یک هفته است اسهال قطع نشده بیشتر ابکی هم شده البته خودم هم پودر ملین برای یبوست استفاده میکنم
- ريفلاكس
با سلام، دختري دارم به سن دو ماه و ٢٥ روز با وزن ٥/٦٠٠ و قد ٦٤ شير خودم رو ميخوره و به اصرار پزشك بعضي از روزها يك يا دو وعده ٦٠ ميلي آپتاميل پپتي چون به ساده حساسيت داره، از يك ماهگي بچه رفلاكس داره و صبح و شب رانيتيدين ميدم، بهتر شده اما پپتي رو هنوزم بالا مياره، ميخواستم بدونم آيا وزنش كمه؟ بايد چيكار كنم؟
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- چین پای نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماه ای دارم که چین های روی کشاله ران وکنار اندام جنسی قرینه هستند وهرطرف یه چین دارد ولی قسمت وسط ران قسمت داخلی زانو( بالای زانو) که چین وجود دارد،چین یکی از پاها کاملا مشخص وعمیق است موقع جمع کردن پاها ولی چین قسمت داخلی ران پای دیگر کاملا محواست درحالی که درمطالب خواندم که قرینه نبودن چین های کشاله ران وکنار اندام جنسی ممکن است دلیلی برای دررفتگی لگن باشد نه چین قسمت داخلی ران وبالای زانو جای نگرانی وجود دارد؟سونو نیاز است؟
- چهار دست وپا نرفتن
- بیماری
سلام پسرم 6ماهش هست سرما خورده یه کم آب ریزش بینی داره وسرفه میکنه گلوش هم عفونی هست .لطف میکنید بگید چیکار کنم
- تب و جوش های بعد ان
باسلام دخترمن ۹ ماه است سه روز تب شدید داشت استامینوفن وشیاف استفاده میکردم ولی قبل از چهار ساعت دوباره تب برمیگشت از شربت ایپوپروفن هر شش ساعت گاهی که زیاد نا ارام بود میدادم تب بعد از ۳ روز قطع شده حالا امروز صورت وپشت گوش هاش وشکمش دونه های قرمز زده وگاهی خارش شدید دارن ونا آرامی میکنه .من یه بچه ی پنج ساله هم دارم ایا قابل سرایت هست در ضمن من یک روز قبلش پیش متخصص اطفال بودم ممکنه از اونجا بهش سرایت کرده باشه . ممنون اگر بتونید کمکم کنید
- یبوست
بزرگوار بچه نوزاد ۲ماهیبوست گرفته چیکار کنم
- لرزش ناگهانی نوزاد
بخشید من پسرم از ۱سالگی به بعدموقع دراوردن دندون های تخت و اسیا و...تب میکنه و همزمان ک تب میکنه گاهی میلرزه و احساس ترس هم میکنه یهو میلرزه و میترسه بدجورولی تامیلرزه دستشو میگیرم وایمیسه یعنی ادانه دارنیستش میخاستم بدونم مشکل چیه الان توی ۲۰ماهگی هستش
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- ترشح گوش
سلام دکتر عکس گوش دخترمو براتون ایمیل کردم فردا مطب میاید من دخترمو بیارم جرأت ندارم جای دیگه ای ببرمش
- وجود گلبول سفید در مدفوع
درود دخترم آزمایش مدفوع داد با ۳ نمونه در سه روز متفاوت. در نمونه سوم مقدار wbc عدد ۱۵ رو نشون می ده به علاوه عدد ۳ برای گلبول قرمز . آیا بالا بودن wbc بیش از عدد ۵ لزوما نشونه ی عفونته ؟ تکرر مدفوع هم پیدا کرده . تا روزی ۵ یا ۶ بار هم مدفوع می کنه که در برخی موارد مقدارش خیلی کمه . شب ها هم خیلی بیدار می شه . با سپاس
- شیر
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم رفته داخل۱۰ ماه می تونم بهش شیر پاستوریزه بدهم
- تغییر شیر خشک از خارجی به ایرانی
سلام پسرم شش ماهه است تا شش ماهگی شیر است ام ای خارجی میخورد از شروع ماه هفتم شیر خشکش رو عوض کردم نان ۲ ایرانی میدم الآن چهار روزی میشه اسهال شده روزی دو یا سه بار دفع داره حس میکنم از تپلیش کم شده لوپاش و بدنش یکم شل شده . میخواستم بدونم علتش چیه چیکار کنم ممنون .

