Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام و عرض ادب جناب دکتر ببخشید یه سوال داشتم دختر من یک سال و نیم هست تقریبا و معمولا هر روز مدفوع داشت ولی الان حدود سه چهار روزه مدفوع نداشته. دیشب شیاف گلیسرین گذاشتم در حد دو تا بند انگشت خیلی کوچیکه مدفوع کرد و دیگه نکرد. به نظر شما چه کنم. وزنش ۱۰ کیلو هست و خوراکش بد نیست. نسبت به قبل کمتر سوپ و .. میخوره ولی بد نیست خوراکش
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام . نوزادم از موقع تولد سرما خورده و بینی هاش گرفته و خس خس میکنه و نمیتونه شیر بخوره هرکاری میکنیم خوب نمیشه قطره آب نمک میریزیم و با پوآر میگیریم . بخور اب سرد هم مدام بالا سرش هست . دمای اتاق هم معمولا 24 تا 27 درجه هستش شربت آموکسی سیلین میشه بهش بدیم الان 18 روزشه ؟؟؟
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- اسهال نوزاد ۹ماهه
سلام پسر من ۹ماهش هس اسهال هس چند روزه بردم دکتر خوب نشده بهش دوتا شربت داده یکی آزتترومایسین۲۰۰ و یک مترونیدازول بنطرشما چکار کنم
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- بیقرای کودک
سلام ببخشین کودک ما ۶ماهست و یک هفتست خیلی بیقراری وگرییه زیاد میکند غذا هم نمی خورد شیر هم به زور میدهیم
- سرماخوردگی
سلام خداقوت شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴/۵ساله باوزن ۱۳کیلوگرم چقدر بایدمصرف کند؟ متشکرم
- قطره استامینوفن برا کودکان فاویسم خوبه
قطره استامینوفن به نوزاد دو ماهه که فاویسم داره بدیم یا نه؟
- تست غربالگری نوزاد
با سلام دختر من ۳۴ روزه هست از بهداشت گفتن که پرکاری تیرویید داره ،خواستم بپرسم خیلی خطرناکه،برای درمانش چیکار باید بکنم،یکی هم اطراف ناخن دستش یکم سیاهی هست وروی گونش هم کبودی ایجاد شده نشانه چیه
- جوشهای قرمز
سلام بچه هفت ماهه دارم که بعد از ۳یا۴روز تب صورت وبدن اوجوشهای قرمز زده اسهال هم دارد مشکلش چیه
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- سلام دخترم ۳ماه وسرفه خلط اور داره چه داردیی تجویز میکنید ممنون
- حرکت و چرخش کودکم
بچه من ۴ماهشه اما اصلا نمیتونم حرکت کنه و سینه خیز بره
- الرژی
سلام ولا من دیگه خسته شدم پسرم ده ماهشه ویبوست شدید داره پیش دکتر بردم گفت الرژی گوارشی داره نمیدونم بهم ربطی دارن یا نه
- شربت
سلام دکتر پسر یک دارم سرماخورده ابریزش و گلو درد داره میخواستم بدونم شربت کوریزان رو چقد باید بهش بدم اندازش برای بچه یک ساله چقدره ممنونم

