Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر ۵ ساله
دختر ۵ ساله دارم سندروم رت داره داروی تشنج بهش میدم رهاکین دیروز صبح خوب بود تا اخر شب داروشو دادم مثل هرشب خوابید ولی بیدار شد و شدید گریه میکرد هیچ وقت همچین کاری نمیکرده و خیلی ابریزش از دهان داره اینطوری نبوده بی حالم هست
- تشکر
سلام میخوام از شما دکتر دلسوز و مهربان و باسواد تشکر کنم خدا خیرتون بده از اینکه وقت میذارید پیام ها رو میخوانید و دلسوزانه جواب میدید و ما رو از نگرانی در میارید و راهنمایی میکنید خیلی تشکر میکنم خدا عمر با عزت همراه با سلامتی بهتون عطا فرماید
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- بیماری پوستی
سلام خسته نباشید من دختر ۲۱ ماهه دارم سه شب تب داشت بردم دکتر گفت گلو و گوش التهاب داره اموکسی سیلین داد بعد بعد از قطع دارو و سه چهار روز بعد دونه های قرمز رنگ روی پوستش ظاهر شد بدون خارش باید چکار کنم چه دارویی مصرف کنم
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- ميزان سفيكسيم ١٠٠
پسرم ١٥/٥ و سه سال و نه ماهش هست چند سي سي سفيكسيم ١٠٠ هر ١٢ ساعت بدم؟؟
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- زردی نوزاد
سلام نوزاددختر۳۶ هفته به دنیااومده ۹دی زردی بعد۵سه روزنمایان شدبستری دوشب درزایشگاه زردی شد۸ ترخیص شددوباره بعددوسه روزبردیم دکترزردی شده بو۱۸ دستگاه به مدت ۴۸ ساعت اوردیم خونه زردی شد۱۰ دباره بعدیه هفته بردیم دکترشده بود۱۶ دکترگفت ۴۸ ساعت شیرخشک بددید دوباره بعد ۴ روزبردیم دکتر شده بود ۱۴ و۱۵ آزمایش تیروئد در۱۴ روزگی دکترنوشته بود جوابش خوب بود دکترگفت جای نگرانی نیست برید خونه اگه تادوماه خوب نشددوباره بیایید لطفا راهنمایی کنید
- التهاب واژن کودک
سلام دختر من ۲۱ ماهش هست یک ماه هست که دچار التهاب و قرمزی در واژن شده چند بار دکتر بردم حتی دکتر زنان هم بردم ولی خوب نشده شربت سفکسیم مصرف کرد بهتر شد وقتی تموم شد دوباره برگشت لطفا راهنماییم کنید دختر خیلی اذیت میشه
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست
- تهوع کودکان
سلام پسر من ده سال داره هروقت ماشین سوار میشه چه مسیر داخل شهری چه خارج از شهر حالت تهوع میگیره و استفراغ میکنه ممنون میشم قرص یا شربت معرفی بفرمایید . من خودم هم اینطوری هستم و قرص تهوع میخورم ولی نمیدونم به پسرم می تونم بدم یا نه. ؟
- کیپ بینی.
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال هستش بینیش کیپ شده وابریزش زرد هست نه تب داره ونه چیز دیگه شب ها هم تو خواب خیلی اذیت هست طوریکه بیدار میشه چه داروی بهش بدم تا بهتر بشه ممنون از لطفتون
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین
- سلام خسته نباشید بچه من یک سالش هست چندروزه شیردون شده بایدچیکارش کنم چندتادکترهم بردم فایده نداشته
- بی اشتهایی
سلام تورو خدا کمکم کنید بچم شیر خشکیه شیر نمیخوره ۲۰ هم بردم واکسن ۶ ماهگی زدم حالا اصلا لب به شیر نمیزنه و میخوام شیر بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بچم آب شده غذای کمکی هم نمیخوره؟
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین

