Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- نوزاد
با سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد شیش ماهه سیب زمینی پخته بدم؟
- لوزه سوم
سلام وقت بخیر اقای دکتر گرامی بچم بیمارشماست برای نوشتن عکس لوزه باید حصوری بیایم پیش شما یا خیر ؟ واینکه متخصص ent کدوم دکتر رو پیشنهاد میکنید ؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- سلام پسرم دوماهشه موقع بیداره خیلی خس خس میکنه تو خاب ساکته بردمش پیش متخصص اطفال گفتن نرمی کام یا حنجره داره چکارکنم ممنون
- زبان سبز
سلام آقای دکتر دخترم ۲ماهشه چندروز پیش واکسن زد، دو روز بعد بردمش حمام دیدم جای واکسن بدو تولدش ک ب دستش زده بودن چرکی شده فشار دادم چرکس بیرون اومد تخلیه شد بعدش متوجه شدم ک وسط زبانش سبز کمرنگ شده ،لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- باسلام نوزاد ۴ ماهش تموم شده دورسرش ۴۴ ..وزنش ۷ کیلو قدش ۶۶..وقتی به دنیا اومدهمه چیزش خوب بود الان دورسرش یه کم از نمودار رش بیشتر این یعنی مشکل داره
- ب
باسلام دخترم دوماهشه موقع ادرار خیلی گریه میکنه ادرارش خیلی بوی بدی داره دکتر بردم گفتن بستری بشه پیش پزشک دیگه بردم ازمایش دادیم هنوز جوابش نیومده چیکار کنیم
- آبکی بودن مدفوع نوزاد
سلام. نوزاد سه ماهه دارم الان یه دوماهی هست مدفوعش خیلی آبکی هست و دائم قطره قطره مدفوعش میریزه به طوری هر پنج دیقه که عطسه مکنه کمی میریزه یا زور مزنه میریزه . و سوخته پاش از بس تمیزش کردم به هیچ وج هم خوب نمشه شیر مادر مخوره
- تب و لرز نوزاد
با سلام ببخشین نوزاد ۳ و نیم ماهه ای دارم که تب و سرفه داشتن که هردوش با دارو قطع شده بودن دیروز باز بدن و سرش گرم بود گریه و بی قراری میکرد با تب سنج دیجیتالی تبشو گرفتم ۳۶.۷ بود تو بغلم گرفتم یلحظه در حد یکی دوثانیه سر و بدنش لرزید ولی هوشیار بود خیلی ترسیدم آیا مشکل خاصی هس؟آیا تب داشته و اون لرز بخاطر چی بوده؟تب و لرز کرده؟خیلی نگرانم.تا شب همش گریه و بی قراری میکرد و نمیخوابید.از شیاف و استامینوفن استفاده کردم و پاشویش کردم.هفته دیگه برا آزماش ادرار دکتر وقت دادن میبرم.اون لرزه نگرانم کرده که چی بوده؟آیا ۳۶.۷ تب محسوب میشه؟ ممنونم آقای دکتر
- بسته نشدن ملاج سر
دورسرپسرم بزرگه که حدود ۱۷ماهشه ملاج سرش بازه چکارکنم
- جوش صورت نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه لپ هاش خیلی جوش زده و قرمز شده چیکار کنم خوب شه چه پمادی استفاده کنم؟
- مقدارشربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم ۷ساله است باید چقدر شربت آزیترومایسین ۲۰۰بدم دکتر عمومی گفتن ۶ سی سی هرروز تا ۵ روز ممنون
- ویتامین د۳
سلام آقای دکتر من هر دو ماه یک قرص ژله ای ویتامین د۳که ۵۰۰۰۰ هست رو به دختر ۷ سالم میدم الان دارم بهش سانستول زینک پلاس میدم که توش ویتامین د۳ به مقدار ۴۰۰ است اشکال داره یا نداره؟
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟

