Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- نئوزینک
سلام برای نوزاد ۴ ماه و نیم با وزن ۸۱۰۰ نئوزینک تجویز شده مقدارش ۲ سی سی همین اندازه مناسبت یا نه در ضمن نوزادم رفلاکس داره و از شیر خوردن در بیداری امتناع میکنه ممنون میشم راهنمایی کنین
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو
- مصرف شربت سفکسیم
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۷ ماهه که سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره چقدره؟
- معرفی یک شربت تقویتی خیلی خوب برای بچه ی چهار ساله برای تقویت سیستم ایمنی بدن که عوارض هم نداشته باشد ممنون
- مکمل برای ورن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکتر ورن گیری دخترم از ۶ماهگی خیلی کند شده و نمودار رشدی افت کرد ه مشکل خاصی نداشت در آزمایشات فقط الرژی پروتین گاوی و گندم داره که کمی رعایت می کنیم علایمی نداره دکتر براش رسیورس جونیور یا پدیا شور معرفی کرده حالا سوالم اینه پدیا شور تو بروشورش نوشته ۲سال به بالا اما دختر من ۱۴ ماهه اس میشه بهش داد ؟ اینا باتوجه به الرژی که داره موثر هستن ؟
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- دادن سویق کامل به نوزاد
باسلام ودرودآیامیتوان به شیرخواریازده ماهه سویق کامل داد؟؟؟آیاباعث یبوست میشودچون بچه شیرخشکی هست ودرعین حال خیییلی ضعیف منم چون شنیدم سویق خوبه مشتاق شدموبهش بدم
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- بیماری
سلام بچه ما ۶ ساله است و کف دست و پاش زرده نشانه چیست
- ختنه و دارو
سلام من یه نوزاد ۴۲ روزه دارم که میخوام ختنه کنم دکتر بهش شربت پرومتازین و قرص دیازپام داده که گفت قبل ختنه شربت رو دو سی سی و نصف قرص با نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ بهش بدم روش ختنه هم جراحی هست الان من چیکار کنم؟؟؟ آیا این داروهارو استفاده کنم ؟؟؟
- علت استفراغ فرزندم
سلام خسته نباشید من پسرم ۵ سالشه الان ۳ روزه استفراغ می کنه فقط همین علائم رو داره در روز فقط یک بار این جوری می شه می شه راهنماییم کنید چی بهش بدم که خوب بشه
- دندان درد نیاوردن
باسلام دخترم یازده ماهشه ولی دندون درنیاورده میخواستم بدونم یکم دیر نشده یا هنوز فرصت داره میخواستم ببرم دکتر ممنون.
- پسرم۱۰ماهشه ازامروزصبح بالا میاره واسهاله وبی تابی میکنه دبلافاصله بعد از استفراغ حالش بهتر میشه وآروم میگیره.
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه من از بدو تولد روزی چهار تا پنج بار شکمش کار می کرده.هیچوقت یبوست نداشته ولی الان دور روزه دفع مدفوع نداشته.علت چی میتونه باشه.میدونم بچه هایی که با شیر تغذیه میشن تا یه هفته هم طبیعیه شکمشون کار نکنه اما پسر من روزی چهار پنج بار و هر روز دفع داشته.هیچ وقت یبوست نداشت.رژیمغذایی من هیچ تغییر نکرده. از شیر خودم هم تغذیه میکنه.
- بالا اوردن شیر
سلام .دختر ۳ماهه و نیم سن داره هم شبر خودم رو میخوره هم شیر خشک(اپتامیل) .ولی شیر بالا میاره بصورت پنیری و خود شیر.ایا شیر خشکش رو عوض کنم؟
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون

