Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- عفونت چشم
سلام دکترعزیز پسرم ۴سالشه چشم راستش عفونت سبز میزنه گوشه ی چشمش و قرمز شده چی استفاده کنم و فاویسم داره.و اینکه خدای هستی بهتون خیروبرکت بده
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- آزمایش عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دختر من چهار ماه پیش بخاطر عفونت ادراری دو نوبت سفیکسیم ۱۰۰ مصرف کرد بادم نیست هر دوازده ساعت چقدر میدادم. الان دوباره همون علامتها رو داره و میترسم اگه تا شنبه که مطبها باز میشه صبر کنم سوزش شدید و تب پیدا کنه...میخوام یه دارویی بدم راهنماییم میکنین؟ ممنون میشم
- واکسن
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر دخترم ۱۸ ماهشه و من از تب بالای واکسن ۱۸ ماهگی خیلی میترسم.از طرفی خیلی بد داروئه و درست و حسابی دارو نمیخوره و بالا میاره و گریه میکنه.میتونم بجاش هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن بزارم؟ و اینکه شربت ایبوپروفن رو میتونم بهش بدم؟
- واکسیناسیون
سلام وعرض ادب واحترام پسرم امروزیکساله شده وبایدواکسن یکسالگی تزریق کنه،اما خانه بهداشت بنابه دلایلی برای۲۱ خردادیعنی یازده روزدیگه نوبت داده،میخواستم بپرسم این میزان تأخیردرزدن این واکسن مشکل وضرری برای پسرم ایجادنمیکنه؟ خیلی ممنون ازشما
- سرفه
دختر ۵ ساله سرفه های چرکی میکنه
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- بهترین تب بر
باسلام،پسربنده 3سالش باتوجه به وجود آلرژی وسرفه های فصلی دکتر پسرم گفته که ایبوپروفن باعث افزایش آلرژی کودک میشه، لذا سعی کنید در موقع تب ازاستامینوفن استفاده کنید، الانم استامینوفن تب نمیاره پایین به نظرتون کدام دارو رو برای کاهش تب استفاده کنم؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۶ ماهشه و از دیشب همش تب میکنه بهش استامینوفن میدم اول ۶ ساعت دادم دیدم ک تب میکنه از ۴ ساعت میخوام ببینم میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش چون ماه پیش هم همین تجویز و دکتر کرده بود براش
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- سلام دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارگریه میکنه ونمیتونه ادرارشوکامل بکنه آزمایش گرفتیم عفونت نداشت دکتربراش سونونوشت گفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم ۰۰اتجویزکرده۰
سلام وقت بخیر آقای دکتر میخواستم بپرسم عکس جواب آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم که نتیجش رو بدونم ؟
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- افتادن كودك هشت ماهه
امروز كودكم از روى گهوارش افتاد يكم كه گريه كرد اروم شدوخنديدو چهاردست وپا رفت ولى احساس ميكنم جلوى سرش يكم باد كرده علتش چيست
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟

