Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشحات چشمی نوزاد سه ماهه
سلام دخترم دو ماه و نیمشه از صبحی چشماش اشک میزنه و قی سبز رنگ داره چه دارویی خوبه براش
- درمان خروسک
دکتربخاطرخروسک شربت گل بنفشه داده خوبع
- ترشحات زردرنگ شرت کودک
سلام آقای دکتر. سال نو رو بهتون تبریک میگم. دخترم ۳ سال و نیمشه، چند روزیه که شرتش به شدت زرد میشه. با توجه به اینکه تو سفریم ممکنه عفونت گرفته باشه؟ آزمایش ادرار دکتر براش نوشت. آزمایشگاه نتیجه کشت ادرار رو تو ۲۴ ساعت داد. نتیجه از این قرار بود: W.B.C: 4-5 / R.B.C:0-1/ Epithelial cells: 3-4 / Mucus: few / Amorphe urate: many/ co-oxalate: few/ PH: 6/ specific gravity:1020 نتیجه کشت و بقیه تست هایی که گرفته شده هم منفی هست و مشکلی نداره. دکتر اینجا براش متروماکس تجویز کرده. همین دارو رو بهش بدم یا آزمایش رو تکرار کنم؟ کمی قسمت آلت تناسلیش قرمز هست ولی سوزش نداره.
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- دخترم دوماهشه بینیش کیپه
سلام آقای دکتر به دختر دوماه ونیمه دارم که سرفه میکنه دماغشم کیپه دکتر برم گفته سرما نخورده دلیلش پس چیه
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال چهار ماهشه شبا نمیخابه میگه رو پام کن تکونم بد دو سه تا دکتر بردم میگن الرژی داره و شربت فاموتیدین و اسپری بینی و پودر پروبیوتیک دادن بعصئ شبا خوب میخابه ولی بیشتر شبا رو پامه و نمیخوابه تقریبا هر چیزی میخوره دل درد میشه دیگ خسته شدم ازمایش کم خونی ترویید و ویتامین دی اینا را ازش گرفتم خواستم ببینم نظر شما چیه چیکار کنم؟؟؟
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- باسلام پسرم ۴سالشه
الان دوروزه که تب داره و گلوش میسوزه ولی عطسه و سرفه و آبریزش بینی نداره .چکار کنم
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- شربت بنفشه
سلام آقاي دکتر بچم سرماي شديد خورده با استفاده ي آنتي بيوتيک و شربت سرفه پلارژين و سيتريزين و قطره بيني هنوز خوب نشده ترشحات زياد بيني داره و خس خس سينه و چرک گلو ميشود به جاي اين شربت ها از شربت بنفشه باريج استفاده کنم مي گويند خيلي خوب است.يعني شربت بنفشه باريج و آنتي بيوتيک با هم استفاده کنم؟؟خوب است ؟
- سردی دستان
با سلام و وقت بخیر دخترم ۳ ساله همیشه هنگام بازی کردن.رقصیدن.دستاش یخ میزنه علتش چی میتونه باشه.
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو
- یوبوست
دختردوساله او دوماهه یوبوست داره وهر دوهفته باشیاف شکمش کارمیکند الان ده روزه یوبویته لاکتولوز فیشر وهر دارویی روامتحان کردم.حتی پارافین خوراکی چ کنم
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- یبوست
2سالشه هنگام مدفوع گریه میکنه اصلا مدفوع نمی کنه شکاف مقعدی فک کنم داره چون بعد چند روز که مدفوع میکنه زیاد سفت نیست زیر دلش هم درد میکنه

