Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- تفاوت
سلام ایا شیرخشک نان اچ آ مواد مغذیش از نان معمولی کمتره?یا فرقی نداره
- زور زدن نوزادان
سلام خسته نباشین دخترم ۵ ماهشه موقع ادرار و مدفوع زور میزنه در حدی که صورتش سرخ میشه و عرق میکنه میشه راهنماییم کنین راستی احتمالش هست که دندان در میاره با نه؟
- اسهال نوزاد
سلام دخترم سه ماه و ۱۵روزشه و همیشه ۴الی ۵ بار در روز مدفوع روان و آبکی و لزج مانند داره مثله سفیده تخم مرغ خانه بهداشت گفت بهش او آر اس بدم و حدود یک هفته است که میخوره ولی خوب نشده چه کنم ؟
- معرفی یک شربت تقویتی خیلی خوب برای بچه ی چهار ساله برای تقویت سیستم ایمنی بدن که عوارض هم نداشته باشد ممنون
- دریافت نمونه ادرار
سلام دختر من دوساله است ولی برای نمونه ادرار از کیت نوزادی نمیتونم استفاده کنم .چون پوشکی هم هست بلد نیست که از ظرف ادرار استفاده کنه . راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم ۸ سالشه یک ماه سرفه داره و بینیش کیپ دارو زیاد مصرف کرده ولی خوب نشده فوق تخصص اسم و آلرژی تشخیص آلرژی دادن و اسپری دهانی و بینی و قرص پردنیزولون تعداد ۱۶ تا دونه ، دوتا صبح دوتا شب تجویز کردن ولی من قرص ندادم ترسیدم نظر شما درباره این قرص چیه ؟؟ندم خوب نمیشه ؟ ممنونم ازتون
- ایا قطره روتلفور برای نوزادان فاویسم خوب است
نوزاد من فاویسم است و کولیک دارد پزشک برای او قطره روتلفور تجویز کرده میخاستم بدانم برای این نوزاد دادن قطره مشکلی نداره که فاویسم داره
- احتمال ابتلا به کرونا در نوزاد یک ماهه
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام آقای دکتر دخترم مدام عطسه میزنه و آمیزش بینی داره چه دارویی بهش بدم یکسالشه وزنشم ۹ کیلو
- کج شدن لب موقع تلفظ بعضی حروف مثل س وش
دخترپنج ساله ام موقع تلفض بعضی حروف مثل س و ش لب سمت راستش به طرف چپ کشیده میشه
- پوستی
سلام و خسته نباشید . اطراف آلت تناسلی دختر ۷ ساله ام ( اطراف ناف و ران )جوشهایی ظاهر شده مثل گزیدگی پشه که اولش خارش هم دارند و کمی سر سفید و بعد خشک میشوند و از بین میروند اما یکی دیگه ظاهر میشه . میخواستم مرا راهنمایی کنید .با تشکر
- تاول زدن پوست بچم
بچم تاول میزنه رو پوستش پیش هر دکتری هم بردم میگه ویروسه یا حساسیته پماد میده اما خوب نمیشه
- آمپول دگزا
سلام . دختر من دو سال و شش ماهشه خروسک گرفت دکتر دگزا براش نوشت زدیم قند خون دخترم رو بالا برد میخوام بدونم قند خونش بعد نقاهت پایین میاد ؟ خیلی دلشوره و استرس گرفتم . لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- ن
سلام پسرم ۵ سالش هست وزن ۱۷ کیلو، سرما خورده دکتر بهش نوتادین و پلارژین داده با قطره بینی حال خوبه ولی یه خلط ته گلوش هست تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم ؟ ممنون
- مکمل های دارویی
باسلام دخترم ۲سالشه قطره اهن اصلااستفاده نکرده گهگاهی مولتی ویتامین خورده موهای کم پشتی داره واینکه دوسه تاازدندوناشم شکسته هست اقای دکترچه داروهای مکملی می تونم بهش بدم که حداقل به رشدموهاش واستخوناش کمک کنه خیلی نگرانم ممنون میشم
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه

