Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده ازشربت دکسترومتورفان برای نوزاد۴ماهه دک
برای نوزاد۴ماهه میتوانم شربت دکسترومتورفان وسیتریزین استفاده کنم
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- پیوست زینک پلاس
آقای دکتر فرمودید روزی دو سی سی ویتامین ؟کدوم ویتامین مت عرض کردم زینک پلاس بدم نیاز به ویتامین آد هست یا نه؟؟
- نوزادشش ماه وده روز
باسلام آقای دکتر نوزادم شش ماه وده روزه هست وزنش شش ماهگی ۵۸۰۰هست بدوتولدشم ۲۶۰۰ازچهارماهگی غذای کمکی روشروع کردم ولی اصلا علاق های به خوردن فرنی نداره ولی سیب زمینی میخوره ولی فرنی بهش بدم ازدهنش بیرون میندازه تاالان که داخل هفت ماه رفته از فرنی خوشش نمیاد ونمیخوره به نظرتون چکارکنم مشکلی نداره
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- وزن نوزاد
سلام نوزاد چهار ماهه من وزن 5500 گرم دارد که طی دوماه 500 گرم اظافه وزن پیدا کرده است ایا طبیعی است
- قطره باکتی مایدورینوسالتین
باسلام من نوزاده سه ماهَم به خاطرتب بالابیمارستان بستری شدبعدپرستاربرای چشماش قطره باکتی مایددادوگفت هر4ساعت یک قطره به چشم راستش ویک قطره به چشم چپش بزنم وبرای بینیش قطره رینوسالتین دادوگفت هر4ساعت یک قطره به سوراخ بینیِ راستش ویک قطره به سوراخ بینیِ چپش بزنم ولی نگفت تاچندروزاین داروهارواستفاده کنم منم یادم نیفتادبپرسم حالاپونزده روزازاین دوتاداروگاهی باهمون مدت زمانی که پرستارگفته وگاهی بافاصله زمانی بیشترازاین قطره هابرای نوزادم زدم ضررنداره مرسی
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- تب سنج دیجیتالی
سلام اقای دکتر برای پایش دقیق تب نوزاد دو الی سه ماهه تب سنج دیجیتالی زیر زبانی دقیق تره یا چه روشی برای سنجش تب دقیق هست؟
- جوش اطراف سینه
سوال وقت بخیر. .من دخترم ۱۰ ماهشه از اوایل ۴ ماهگی در دو طرف سینه اش ۱ حالت جوش سر سفید پیدا کرد تا الانم که ۱۰ ماهشه هموجور باقی مونده ایا نیاز به درمان و پیگیری داره ؟
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- قطره مناسب برای استفراغ کودک ۱۳ ماهه باوزن ۱۰کیلو
با سلام وخسته نباشید برای کودک ۱۳ ماهه که شیرخشک آپتامیل آچ آ می خوره باوزن ۱۰ کیلو چه قطره استفراغی مناسب است میزان مصرفش رو هم ببان کنید ممنون از شما
- دررفتگی لگن
- قطره آد
دخترم ۴ ماهش تمومه قطره اد را ادامه بدم یا مولتی ویتامین بدم یا هردو را باهم میشه بدم
- نخوابیدن نوزاد
با سلام و خسته نباشید من نوزاد ۵۰ روزه دارم سمت چپ سرشو ک لمس میکنم یه نقطه برامدگی حس میکنم ایا چیز نرمالیه یا غیر نرمال ؟ممنون میشم راهنماییم کنین

