Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام.خسته نباشی پسرم سه ماهه اش هسته سرفه خشک میکنه ودماغ هاش یه کمی میگیره میشه یه دارو بگید بهش بدم که زودتر خوب بشه که نبرمش دکتر
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- برای پسردوماهم
سلام آقای دکترمن پسرم ۲۳سه ماهش تموم میشه پسرم داخل مدفوعش خونه بهش شیرخودمم میرم شیزخشک بیومیل پلاسم میدم دکتزگفت آلرژی داره ب پروتعین بهش شیرخشک بیومیل سوی دادایااین شیرخوبه؟داخل مدفوع خیلی خونه لطفاکمک کنین جواب بدین
- جواب ندادن سوال
سلام آقای دکتر چرا یک سری سوالارو جواب ندادید ؟!
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- مصرف سیپرو فلوکساسین در دوران شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید بخاطر عفونت ادراری دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ تجویز کرده و من یک دونه خوردم ولی الان تو اینترنت خوندم تو دوران شیر دهی نباید مصرف کرد باعث مسمومیت در بچه میشه دخترم یکسالشه چکار کنم ؟؟
- ترشح به رنگ خون آبه نوزاد ۵ روزه
باسلام. نوزاد من ترشحی مانند قی مرغ به رنگ خون آبه دارد. آیا مشکلی دارد؟ نوزادم ۵ روزه است و من تا حالا چندین بار این ترشح را دیدم؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- مدفوع ابکی
سلام فرزندم یک ماهه دو هفته یبوست داشت دکتر رفتیم قطره پدی لایکت داده میدم بهش الان چند روزه مدفوع ابکی دارد طوری که مدفوع و اب از هم جدا می شه و اب بیشتر از مدفوع هست و بعضی موقع اب زرد دفع میشه ایا اسهال هست یا طبیعی هست
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید میتونم واکسن چهار ماهگی دخترم رو با چهل روز تاخیر بزنم
- خاراندن سرو صورت نوزاد
باعرض سلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که مدام دستش سمت گوش و بینی اش و بیشتر اطراف گوشش است و مدام دستش را به اطراف گوشش میبرد.معاینه شده و عفونت گوش ندارد و سرماخوردگی ندارد.با این تفاسیرعلت چیست؟با سپاس فراوان
- گریه شبانه کودک
سلام نوزادی دارم که هر شب دقیقا ۸به بعد گریه شدید میکنه و هیچ جوره اروم نمیشه انگار یه چیزی میگیره و ول میکنه کمی رفلاکس هم داره شیر کم میریزه شیر خشک ای ار بیومل میخوره روزا خوبه فقط شب میزنه زیر گریه
- رشد نوزاد
سلام وقت بخیر درسن ۴ ماهگی دور سر ۴۵ قد۷۰ وزن ۹ ایا طبیعیه
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم
- نوزاد
سلام من یک بچه ی۱۸روزه دارم که اصلا پنج روزخودشو کثیف نمیکنه و تیروید کم کارداره چیکارکنم
- خوردن دست
باسلام و وقت بخیر بچه من سه ماهشه همش دستاشو میخوره حتی وقت سیری و بعد خوردن شیر علتش چیه مشکلی داره؟؟؟

