Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- خصوصی
سلام خسته نباشید...ببخشید ما پسری 14ماهه داریم ..شربت امگا سه گرفتیم براش ...میخواستم طریقه مصرفش رو بگین..ممنون میشم..
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- اسهال
سلام پسرم ۳ماهش تموم شده مدفوع ابکی داره ۳بار یا ۲باریا گاهی اوقات ۴بار در روز اما تب و بی حالی و بی اشتهایی نداره ایا مشکلی هست اقای دکتر نگرانم
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- آب مرکبات
سلام آقای دکتر بچه من 9 ماهشه میتونه اب مرکبات بخوره ؟؟ کدوم میوه ها
- شربت سفکسیم ۱۰۰
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- سرما خوردگی کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم 20ماهشه یک هفته سرما خورده از بینیش خلط میاد دو شب تب داشت سرفه و عطسه نداره گلوشم صدا نمیده فقط نق میزنه شکمش روزی سه چهار بار کار میکنه ته لثش سفید شده امکان داره برای دندون باشه؟الان یک هفته داره پلارژین و نئوتادین میخوره به نظرتون چیکار کنم؟
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- خوردن برچسب
باسلام،پسر یکساله و سه ماهه ام برچسب به اندازه تقریبی یک بند انگشت رو خورده ، ممکنه توی روده گیر کنه؟ آیا دفع میشه یا نیاز به پزشک و آندوسکوپی داره ؟ ممنون از لطفتون بابت پاسخگویی
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد
- کودک
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرفه میکنه دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد در دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه من نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم گفته کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم. نئوتادین و مونته لوکاست هم میدم
- عفونت ریه
پسرم چهار ماهشه سرفه میکنه و عطسه بردمش دکتر گفت عفونت ریه داره . چکار کنم ؟

