Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر کالری شیرخشک اچ آ با بقیه شیرخشک ها تفاوت داره؟چون وزن بچم پایینه برای آلرژی اینو تجویز کردن.ممنون از پاسخگویی تون
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم سه سالشه یازده کیلوست اشتهاش هم خوبه ولی به نسبت خوردن غذاش خیلی ضعیفه لطفا راهنمایی کنید
- ستاره
سلام دکتر من ۲۳سالمه و شیر میدم چند روزیه سقف دهانم میخاره و انتهای اون نرسیده به گلو در هردوطرف انگار ملتهبه قورت دادن برام درد داره امکان دکتررفتن ندارم میشع راهنمایی کنید چی استفاده کنم اذیت میشم هیچ علائم دیگه ای ندارم ازسرماخوردگی یکمم سردردم
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- استفراغ درکودکان
هرچی میخوره بالا میاره بی حاله سرگیجه داره مدفوشم سفیده
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟
- در مورد عفونت چشم کودک
با سلام خدمت دکتر عزیز پسرم ۳.۵ سالشه که گلو درد و تب کرد دکتر بردم دارو داد اواخر درمان حموم بردمش که بعد چشم راستش قرمز شد و چرک داد و کوچکتر شد رفتم داروخانه قطره باکتی ماید ۱۰ داد تیا همین خوبه یا مجددا ببرم متخصص راهنمایی بفر مایید تشکر
- دوز مصرفی شربت ازیترومایسین
سلام خسته نباشید دوز مصرفی شربت ازیترومایسین برای کودک بیستون سه ماهه با وزن پونزده کیلو چقدر هست و چند بار در روز ؟ممنون
- یبوست کودک
سلام پسر من ۴ سالشه خیلی وقته دیر به دیر دستشویی میره ۷ روز ۸ روز یکبار خودش رو نگه میداره متخصص بردم ازمایش داد فقط اهن بدنش کمه که شربت نوشت برای یبوستش شربت لاکتولوز نوشت که فایده نداره چیکار باید بکنم هر باز شیافت بزارم ضرر داره یا نه راهنمایی کنین توروخدا
- ضربه
سلام ببخشید دختر یک سال ونیم من در حال بازی کردن بود توی پارک که خوردن بهش اون افتاد به پشت سر وصدا داد . مشکلی هست نگران هستم . ایتفراغ و گیجی هم نداشت ممنون میشم جواب بدین
- دارو
سلام خسته نباشیدپسرمن ۱۰ماهه است الان سرفه خلط دارمیکنه چندوقت پیشم اینطوری شداطفال بهش شربت سفکسیم ۱۰۰داد وزنش ۱۱کیلو هست ولی یادم نمیادروزی یه باریادوبارمیدادم
- مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- تب بالا
تبش بالاست دخترم ۴ سالشه هر چهار ساعت استامینفن دادم الان ۳۹ ۳ ساعت گذشته چیکار کنم پایین بیاد دستمال نمدار گذاشتم لرزش میگیره
ایبوپورفندارم بدم هنوز ۴ ساعت نشده؟ - فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- پا
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 2سال وسه ماهشه چند ماهه گهگاهی دست از زانو وساق پاش میگیره میگه درد میکنه البته زیاد نیست به نظر شما میتونه به خاطر سن رشد باشه یا هنوز زوده؟یه بار از سرش سی تی گرفتم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون نداره؟
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه
- ابله مرغان
سلام خسته نباشید،من کربلا امدم و پسرم یکسالشه فاویسم داره وابله مرغان گرفته و مدام سرفه میکنه وسرما خورده گلوش هم موقع سرفه صدا میده برای درمان چکارکنم

