Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیردهی
اقای دکتر بچه من دوماه و بیست روزشه و شیر خشکیه شبا اصلا برای،شیر بیدار نمیشه همش خودم ساعتی بیدارش میکنم بهش میدم بنظرتون ضرورتی برای این کار هست؟ یا اجازه بدم خودش اگر گرسنه شد و اعلام کرد بدهم؟
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که کمی سرفه میکنه دماغش هم گرفته
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- دوز مصرف آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای پنج ساله چقدره
- سرفه
سلام پسر پنج ساله ام هفته پیش با علامت سرفه خلط دار در ابتدا،با تب خفیف ،به دکتر مراجعه کردم،قرص ازیترومایسین ۲۵۰دادن ،الان بعد از شش روز سرفه های خلط دار خوب نشده ،لطفا راهنمایی کنید ممنون
- کرونا
سلام پسرم گرفتگی بینی و عطسه و سرفه داره با اسهال اینا اعلایم کروناس؟؟ اگه کرونا باشع نیاز ب بستریه؟؟؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- ورم معده
پسر٤ساله ام ورم معده داره واصلا ميلي به غذا نداره،پيش چه نوع متخصصي بايدببرم
- بی خوابی کودک دوماه
سلام خسته نباشید آقادکتر دخترمن الان دوماهو بیست روزش هست شبااصلا خواب نداره،توطول روزهم سخت میخوابه خوابش خیلی سبکه اصلا عمیق نمیخوابه چیکارکنم
- اسپری رستانکس
چندروزاین اسپری بایدبرای کودکان بعدازتجویزپزشک مصرف کرد
- یبوست
علت سفت شدن مدفوع نوزاد با شروع غذای کمکی چیست؟ راه درمانش چیست؟
- کم پشتی موی کودک
سلام آقای دکتر دختر ما یک سالو ۴ ماهشه تار موهاش ضعیف وکم پشته میگن کوتاه کنی درست میشه آیا تاثیری داره؟ چکار کنیم
- شربت سفیکسیم
سلام مقدار مصرف سیفیکسیم برای بچه ی۲/۵با وزن ۱۳/۵ چقدر باید باشد
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دکتر. میشه برا نوزاد بیست روزه هر دوازده ساعت پنج قطره ی پدی لاکت داد؟ یا اینکه باید هر بیست و چهار ساعت باید پنج قطره داد؟ چون دل درد هاش شدیده و نمیشه آرومش کرد حساسیت به پروتیین گاوی هم داره
- سلامبرای کودک ۴ سال با وزن ۲۰ کیلو آزیترومتیسینچند سی سی باید داده شود؟
- سلام فاویسم شدید چیست
- میوه دادن به نوزاد
سلام ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد

