Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- بلعيدن جسم
پسرم ١١سالش هست پايه ساعت كه فلزي كوچيك بود بلعيد ايامشكلي بوجود مياره چيكاربايد بكنم
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- سرماخوردگی نوزاد 10ماه
یه هفته هست سرماخورده دخترم 3 رو تب شدید داشت شربت پاراکید میدادم بالامیاورد غذا اصلانمیخوره شیرخودمم میخوره بالامیاره چرک ازبینیش هم زیاد میاد چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- مورچه قرمز
با سلام مورچه قرمز داریم توی خونه که دخترم ۲ سال ۴ ماه و یکی دیگر از دختر هام ۸ سالشون هست مورچه گزیدتشون تمام بدنشون قرمز شده و میخاره و فردا باز دانه های جدید میزنه و بزرگ میشه و میخاره باید چه کار کنم
- با سلام، کودک 16ماهه دارم، عفونت ادراری داره دکتر سفیکسیم تجویز کردن، چه میزان بهش بدم؟
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- علتزیادآفتزدندهانکودکچهارسالهچیهآیادرمانیاداروییبرارفعآفتوجودداره؟
آیادرمانیاداروییبرایرفعآفتوجوددارهآخهماهیدوباردهنشآفتمیزنهمخصوصاوقتیکهسرماخوردگیداره
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
با عرض سلام کودک ۴/۵ ساله ای دارم که بشدت کم غذاست و آزمایشات هم مشکلی نداشت و خیلی هم لاغر شده میشه بگین چی بهش بدم غذاش بیشتر بشه ممنونم
- سلام دخترم چند شب فقط میگه گلودرد دارم نصف شب دیشب روز سوم بود کلا صداش گرفته بود و نمیتونست نفس میکشه این گلودرد ویروسی یا باکتریایی در ضمن دخترم ۴سالشه
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- آبریزش بینی
سلام اقای دکتر بچه 9ماهه دارم امروز به ابریزش بینی افتاده حال جسمیش خوبه میشه بگید لطفا چه دارویی بهش بدم؟
- مصرف دارو
دخترم ۹ ساله هست و تب کرده اموکسی ۱۲۵ گرفته ام ، هر چند ساعت باید چند سی سی بدهم؟؟
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- سرما خوردگی و گلو درد کودک۲ ساله
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، بچم دو روزه گلو درد بهمراه سرفه خشک داشت ک امروز آبریزش بینی هم به اون اضافه شد شبها بیقراری داره بهمراه تب خفیف و غذاشم کم شده داروهای قبلی ک پزشک براش تجویز کرده بود چند بار به خوردش دادیم اما تاثیری نداشت نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید تشکر.دارو ها دیفن هیدرامین + کوتریموکسازول
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- قورت دادن آدامس
سلام اقای دکتر کودک من دوسال و نیمه هست یه دونه آدامس قورت داده مشکلی پیش میاد؟ چیکار میتونم بکنم
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون

