Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید. آیا شربت تیماسین برای بچه های فاویسم ضرر دارد؟ با تشکر
من بچه ام فاویسم داره سرما خورده و خیلی سرفه میکنه. شربت تیماسین بهش بدم اشکال نداره؟ هر چی شربت سرما خورگی و...بهش میدم باز سرفه. رو داره
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- میزان دارو
باسلام پسرم۱۰سالشه بخاطراب ریزش زیادوعطسه وسردردوتهوع خفیفی که داشتن به دکترمرجعه کردیم ایشون حساسیت تشخیص دادن اموکسیسلین ۵۰۰گرمی وامپول دگزا وبتامتازون تجویز کردن بنظرتون دوز اموکسی زیاد نیست وبهشون بدم موندم باتشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یک ونیم ماهش هست یکم بینیش گرفتس و یه کمم سرفه میکنه عطسه هم میکنه بردمش دکتر فقط دو قطره داد یکیش برای چشمش که از چشمش اشک میومد و یکیش برای بینیش دیگه چیزی نداد اگه شربت سرما خوردگی پدی کلد بدم بهش مشکلی پیش میاد وزنش ۳ و نیم کیلو هست
- گرفتگی صدا
سلام پسر19ماهه دارم سه روز پیش تب کرد و روز سوم با استامینوفن تب قطع شد و از دیروز صداش گرفته و امروز خس خس میکنه و اصلا نمیتونه درست حرف بزنه ونفس های سنگین میکشه علت چیه؟ ایا خروسک گرفته؟ باید چکا کنم؟ چهدارویی میتونم استفاده کنم
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- قرص
سلام آقاي دکتر من کودک 15ماهه دارم که خيلي شير خودمو ميخوره و کمتر غذا ميخوره من توي اين يکسالي به شدت لاغر شدم 9کيلو وزن کم کردم آيا ميشه قرص شيکوريدين که گياهيه براي اشتها و چاقي استفاده کنم؟؟ضرري براي بچه نداره؟؟نوشته در بارداري و شيردهي منع دارد شما چه مي گوييد؟؟
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام دختر من ۳روزه واکسن ۶سالگیش رو زده یکمی تب داشت وازروز دوم گفت گلوم درد مکنه روز سوم هم کمی سرفه البته الرژی هم داره و اسپری نارنجی میزنه میخواستم بدونم این علائم دردگلو و سرفه ازعوارض واکسنه؟
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده
- برای خلط سینه مناسبه؟
سلام دخترم سرمای شدید خورده گلوش چرک کرده اب ریزش بینی ام داره وقتی سرفه میزنه سینش خلط داره و میسوزه و باعث میشه گریه کنه دخترم ۱۱ ماهشه و ۱۱ کیلوهست از این دارو میتونم بهش بدم؟روزانه چند سی سی ممنون ازتون
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر بچم 5ماهش تموم شده و لثه اش کاملا سفید شده دوسه روزه بی تابی میکنه و خیلی زیاد آب دهن میریزه تب نداره سرفه و هیچی هم نداره . احساس میکنم در کل دمای بونش بالاست البته منطورم تب نیستا . بالثه اش هم همه چیز رو بی نهایت فشار میده . احساس میکنم برلی دندانه . چی باید بهش بدم اروم بشه ؟ژل لثه هم میشه استفاده کرد؟
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- مشکل روده بزرگ
پسرم دوسالشه دل دردداشت کلونوسکوپی گرفتم گفت التهاب داره با برجستگی ریز در روده بزرگ
- شربت کودکان برای بچه ۳ ماهه
شربت کودکان چند ساعت و چه مقدار بدیم بچه ۳ماهه
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- عدم دندان درآوردن کودک 13 ماهه و کمبود وزن در نمودار نرمال
سلام جناب آقای دکتر، دختر من 13 ماهه است و هنوز دندان در نیاورده و الان 8 کیلو و 200 است، پزشک متخصص تو قزوین بردم یکی میگه تا 15 ماهگی صبر کن اکر دندان درنیاورد بیار آمپول ویتامین دی بزنیم و چون قدش رشد کرده وزن مشکلی نداره، اما متخصص دیگه بردم میگه بیار آمپول الان بزنم دندون دربیاره و برای وزن هم کلی شربت ویتامین داده ، میخواستم نظر شما رو بدونم ممنون

