Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعریق کودک
قد : ۱۰۳
- وزن : ۱۶
- داروهای در حال مصرف : چند روز در میان ۳۰ قطره آدزیر
- خونریزی نوک سینه کودک ۹ ماهه
سلام چند روزه روی لباسای بچه م در قسمت نوک سینه سمت راست ی لکه خون کوچیک میبینم ولی خود نوک سینه هیچ علائمی نداره ، قرمزی و تورم نداره، خیلی نگرانم علتش چیه ؟
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- ازیتروپایسین
پسرم ۱سالشه میشه بگین چقدر آزیترومایسین بدم بهش وهر چند ساعت بدم درضمن وزنش ۹ کیلو هست
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکتر دختر من ۷ ماهشه شیر خشکی هم هست حدود یک ماه میشه خیلی در روز مدفوع میکنه بعد هر شیر یا غذایی که میخوره فورا دفع میکنه قبلا روز دو بار سه بار بود الان به هفت هشت بار رسیده علتش چیست لاغرم شده.
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- ○
دل درد زیر نافش کودکان ۶ونیم سالشه
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- کمبود اهن
هر سه تا شربت رو بهش بدم یا اینکه یکیش رو تهیه کنم .ریزش مو هم داره میتونه از کمبود اهن باشه طبق ازمایشی ک فرستادم براتون و اینکه دخترم الان سه سالشه
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- تب بیحالی
سلام خسته نباشید دخترم از دیروز تب داره شب تا صبح دو شیاف گذاشتم ولی هنوز تب ش پایین نیومده میشه بفرمایید چکار کنم؟؟
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- خر خر کردن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه صبح ها با گرفتگی بینی مواجه میشه و دماغش خر خر میکنه بطوری که از دماغ نمیتونه نفس بکشه و از دهان نفس میکشه و این گرفتگی بینی نمیزاره بخوابه و بچه بیقراری میکنه آیا دارویی هست می توانم استفاده کنم براش تا استفاده کنم؟؟
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر

