Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم
- آلرژی
سلام آقای دکتر کودک ۱۴ماهه که حساسیت به پروتئین گاوی و گلوتن و گوجه فرنگی داره اگه اینارو در حد کم بهش بدیم و علامتی نده میشه داد ؟ این الرژی میتونه مانع وزن گیری بشه ؟ خواهش میکنم هر دو سوال و جواب بدین ممنون
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
سلام ، وقت بخیر دخترم ۱۰ ساله هست دکتر برای عفونت گلو سفکسیم ۲۰۰ دادن الان که خورده خارش گرفته چه قرصی میشه جایگزین کرد ؟
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- تیروئید
با سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و دو ماهشه یکی دو بار گفت سرگیجه دارم بردمش دکتر براش ازمایش خون و تیروئید نوشت سی تی اسکن هم براش نوشت سی تی رو انجام ندادم گفتم چون سنش کمه شاید براش ضررداشته باشه تو آزمایشش کم خونی بود و پرکاری تیروئید برای کم خونه بهش دارو داد ولی برای تیروئید نه باراول TSH.03 بود بار دوم 0.2 میخواستم ببینم نگران کننده هست و اینکه نیاز به دارو داره
- سلام ببخشید من پسرم ۱سالشه سرفه خای شدید خلط دار میکنه و گرفتگی بینی هم داره میخوام از این شربت بهش بدم هر چند ساعت یکبار باید بهش بدم
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه شیر گاو بهش میدم ایامیتوانم داخل شیر هنگام جوشیدن اب بریزم شیر خراب نمیشه چند ساعت بجوشونم شیرا که میکروب شیر ازبین بره
- ریزش مو
دخترم ۱۱سالشه ریزش مو داره میخوام بدونم در روز چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- سرماخوردگی کودک
سلام پسرم چهار سالشه ،هفده کیلو هم وزنشه،یک روز کامل تب داشت بعد هم سرفه هاش شروع شد، سرفه هاش خلط داره،صداش هم گرفته اما دیگه دو روزه تب نداره ،میتونم بهش شربت سفکسیم ۱۰۰رو بدم؟ چند سیسی سپاسگذارم
- سلام پسرم دستشو موقع زایمان کشیدن 9 ماهه است چکار کنم
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- آزیترومایسین ۲۰۰
سلام خسته نباشید. هفته پیش پسرم آوردم پیش شما. سرفه میکرد و تب داشت. براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشتید روز اول ۴.۵ سی سی بعد روزانه ۲ سی سی. میخواستم بپرسم آزیترومایسین رو چند روز باید بهش بدم؟ بهش پلارژین هم دادید. الان بازم سرفه خلط دار میکنه میتونم بجای پلارژین سیموسپان بدم؟
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم

