Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشت
سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهش حالت دست همیشه مشت چیزی دسش میدیم میگره ولی من چیزی برش میگرم دست براش میاره دست سفت میکنه مخواد به زور بگیر
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- Expert Game of Chess Courses and Where for Locate These
The game of chess remains a great methods to train the brain. Whether you’re new to chess or already playing, there’s always a better plan to practice. The game helps build problem-solving with practice. If you’re just starting, understanding how the pieces move can be a smart place to start. Don’t worry if you lose at first, because every game teaches what to improve. Playing often against different opponents helps you improve faster. Watching games can really speed things up, particularly when you focus on how plans are formed. With experience, you will see tactics sooner. Most importantly, stay relaxed. This game rewards patience, and it becomes more enjoyable as you practice. https://chessmaxacademy.livejournal.com/1119.html [url=https://www.fansplans.com/sxsw-2023/#comment-11882]Chessboard Finales and Tactics geared towards Sealing that Triumph[/url] 86aede3
- بیضوی
سلامخسته نباشین خدمت دکتر بچه من حدود ۲۰ماهش هست احساس میکنم ببخشین اینجوری میگم بیضه های پسرم کوچیک هستن بعضی کودکان پسر رودیدم که نسبتا بزرگ هستن بیضه هاشون اینموضوع خاطر ما رو خیلی ازردهکرده ممکنه یه توضیح یا راهنمایی درحق ما بدین
- بوی دهان کودک
سلام.دخترم ۱ سالشه.گاهی دهانش بو میده.علت چی میتونه باشه؟و اینکه در مسیرهای طولانی سوار ماشین که میشه هر چی خورده بالا میاره،دارویی هست که قبل مسافرت بدم بخوره که داخل ماشین استفراغ نکنه؟
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- ادرار کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه و اصرار داره که ایستاده ادرار کنه بعضی ها میگن خوب نیست و مشکلاتی پیدا می کنه می خواستم بدونم این قضیه واقعا جدیه و باید مانعش بشم؟
- شیرخشک
سلام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره. یک سال ودوماهش؟
- عطسه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست الان چند روز هست که عطسه میکنه بیتر صبح ها پشت هم عطسه میکنه ولی علایم سرما خوردگی نداره به نظرتون بهش شربت سرماخوردگی بدم؟متشکرم
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷سالشه یه مدته که وقتی میرم روستا بدنش دونه قرمز میزنه همراه خارش چند بار باصابون بشورم خوب میشه اما جاش میمونه دکتر بردمش گفتن از گردوخاک حساسیت داره میخواستم ازشماکمک بگیرم که چیکارکنم اینجوری نشه
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- خون و کتون در ادرار
سلام دختر ۴ساله ام بعلت سرماخوروگی و درد پهلو این ازمایشات براش اتجام شد ازمایش خون که کم خونی مگالوبلاستیک نشون داد و ازمایش ادرار ش که خون و کریستال و دفع کتون و گلبول سفید داشت ای اس ار هم مقدارش ۲۵ بود اقای دکتر بعلت تعطیلات هیچ دکتری دسترسی نداشتیم لطفا راهتمایی کنید چه دارویی بدیم
- خوردن درکارتن مولتی ویتامین توسط کودک یکساله
دخترم ۱۳ماهشه درکارتن مولتی ویتامینشوکندوخوردبایدچکارکنم؟
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟

