Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلو درد
سلام دخترم دو سالشه سینش خس خس میکنه ولی هیچ علائم دیگه ای نداشته و نداره چی بهش بدم خوب بشه؟
- ترشح
سلام دخترم ۱سالس از اول یه ترشح هایی قسمت لابیا داشت به رنگ سفید تمیز کردنش سخته انگار چسبیه گاهی باشامپوبچه میشورم کمی تمیز میشه .ممکنه عفونت باشه
- دوزمصرف آزیترومایسین کودک ۱سال
آزیترومایسین ۲۰۰رابه کودک یک ساله روزی چندسی سی بدهیم
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- امپرازول
ببخشید آقای دکتر میشه راهنمایی کنید کپسول امپرازول را چگونه تدریجی قطع کنم؟یک دنیا سپاس
- سرفه
سلا م خسته نباشید من پسرم سرفه خلط دار میکنه بردمش دکتر گفت چیزیش نیست ولی سرفه میکنه باید چیکار کنم یه راهنمایی به من بکنید
- سرماخوردگی کودک
سلام پسرم چهار سالشه ،هفده کیلو هم وزنشه،یک روز کامل تب داشت بعد هم سرفه هاش شروع شد، سرفه هاش خلط داره،صداش هم گرفته اما دیگه دو روزه تب نداره ،میتونم بهش شربت سفکسیم ۱۰۰رو بدم؟ چند سیسی سپاسگذارم
- عوض کردن شیر خشک کودک
سلام وقت بخیر ..پسرم ک یک و نیم سالشه همش شیر خشک ببلاک استفاده میکرد الان چون تو شهرمون پیدا نمیشه یه روزه دارم بهش ابتامیل ۳میدم ولی خیلی بی رمق و بی حاله و فقط میخواد بخوابه به نظر شما از عوارض تغییر شیر خشکه یا مشکل دیگه ای داره ؟؟
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله با وزن۲۳ کیلو گرم
سرما خورده بود الان فقط گلوش درگیره هنوز خلط سبز داره
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- عفونت ادرار بوی بد واژن
دخترم ۴ساله عفونت ادرار بوی بد و احساس درد میکنه از وازنش علت ودرمانش لطف کنید بگید
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- سفکسیم و اسهال کودک
سلام خدا قوت پسر ۲سالم دچار تب و اسهال و استفراغ شده بود که دکتر شربت سفکسیم و قطره استامینوفن پاراکید و شربت دمیترون تجویز کردند اما از وقتی شربت سفکسیم و بهش میدم اسهالش خیلی زیادتر شده و مدام مدفوع آبکی میکنه و ب شدت ناحیه باسن بچم سوخته. تا الان ۳ دوز ۲٫۵ سی سی بهش دادم امکان ندارد قطع کنم ؟
- رشد و وزن گیری دختر ۸ ساله من
سلام آقای دکتر بزرگوار .خسته نباشید. دختر ۸ ساله من ۱۸/۷۰۰وزن و ۱۲۲ قد داره .خوب غذا نمیخوره سبزی و سالاد اصلا نمیخوره .میوه و شیر و گوشت به مقدار خیلی کم و به الاجبار . چند بار ازمایش داده مشکلی نداره .فقط اینو بگم پدرشم بچگی ریزه میزه بوده مثل دخترم . لطفا کمکم کنید ایا مشکل داره ؟ یا نگرانی من بیخوده . تعدیه براش گرفتم بهترین معجونها رو مصرف نکرده

