Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن دو ماهگی
نوزادم بعد از گذشت سه روز از واکسن دو ماهکی بی اشتها و بیخواب شده، امروزم از صبح که بیدارشده گرفتگی صدا پیدا کرده، چه باید کنم؟
- لرزش پای نوزاد
بعد واکسن دوماهگی هردوپا ولی همزمان نیست هرچند روزی یکی از پاها برای چند ثانیه شروع به لرزش میکنند وچند روز دیگه موعد واکسن 4ماهگیه چکار کنم میترسم بدتر شه ویا این حالت براش بمونه
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام دخترم سه سالش هست ۱۵ کیلو می باشد دکتر براش سفالکسین داده هر ۸ ساعت ۳ و نیم سی سی ولی نگفت چند روز بدهید الان پنج روزه بهش میدم چند روز باید بهش شرنت بدم ؟ممنون
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- ایا شربت زینک تاریخ یک ماه نوشته بعد از یک ماه باقی مانده را دور بیندازیم
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- رشد نوزاد
سلام وقت بخیر درسن ۴ ماهگی دور سر ۴۵ قد۷۰ وزن ۹ ایا طبیعیه
- گلودرد
سلام آقای دکتر پسرم ۹ساله است گلو درد دارد خودم سفیکسیم داشتم طریقه مصرفش را میگین ممنون
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- اندازه دوز مصرف داروی هرموونی برای 11سال
اندازه دوزمصرف آمپول هرومون برای 11سال
- روغن زرد
باسلام اقای دکتر میشه به نوزاد دوماهه روغن زرد داد به اندازه یک عدس چون شنیدم واسه استخون بندی و رشد بچه خوبه
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشيد من ساكن كشور انگليس هستم و متاسفانه پزشك اينجا كمكي بهم نكرده فرزندم ٨ هفته دارد و در هفته ٦ رگه هاي خون در پوشكش ديدم به حساب اينكه شايد مقعدش. زخم شده باشه گذاشتم چون ناچيز و خون قرمز روشن بود تا اينكه ٤ روز پيش مجدد خون ديدم با حجم بيشتر دكتر رفتم گفت مقعدش خراش داره چرب نگه دار تا اينكه دو روز بعد مجدد خون با حجم بيشتر از دفعه پيش ديدم مجدد مراجعه كردم باز هم همون حرف رو شنيدم كه مقعد خراش برداشته شيرخودم رو ميخوره و اصلاً تب يا بيقراري نداره يه بچه كاملاً نرماله از همه نظر لطفاً تشخيص خودتون رو بگين بهم خيلي نگرانم كه اين بچه دچار كم خوني نشه و اينكه اين موضوع مشكل حادي نشه. ممنونم
- سلام بچه یکسالشه ۳روز تب میکنه فکنم دندونم درمیاره تبش خیلی زیاده اثلا خوب نمیشه
- واکسن 18ماهگی
سلام وقت بخیر سه روز پیش واکسن 18ماهگی زدم بعد آن فهمیدم دهان دخترم افت زده الان سه روز میگذره میتونم نیستاتین بهش بدم یا نه
- برای کودک دوسال ونیم هر دوازده ساعت چند سی سی سفکسیم 100باید بدم
- الرژی
سلام خسته نباشید آیا برا نوزادانی ک حساس ب پروتئین گاوی هستند دادن سرلاک گندم میوه یا بیسکوییت ضرر داره ؟
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی

