Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام آقای دکتر پسرم همزمان آبله مرغان وعفونت گلو گرفته خوردن سفکسیم200خطر ناک نیست با توجه با شرایط آبله مرغان
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- سرماخوردگی وگلودرد
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- سرفه
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر من سه سالشه از دیروز شروع به سرفه کرده ، هیچ علایم دیگه ای نداره، آبریزش خیلی کم داره، فقط یهو شروع به سرفه کرده، بهش آب لیمو عسل میدم احساس میکنم بهتر میشه ولی کامل از بین نمیره، شربت پلارژین کیدز و پدی کاف دارم، از کدومش و چه مقدار بهش بدم بهتره، ممنونم
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- شب ادراری
سلام.عذر میخوام پسر من تا ۳ سالگی شب ادراری داشت که یه مدت خوب شد بعد از یه مدت زمان پیش دبستانی هر شب ادرار میکرد تا اینکه شدیدا سرما خورد بعد از درمان سرما خوردگیش با آنتی بیوتیک فعلا چند شبه ادرار نمیکنه میشه عفونت ادراری داشته؟واینکه همیشه بدنش داغ بود این چند روز سرد شده
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- خمیازه کشیدن زیاد در کودکان
دختر پنج سال و شش ماهه مدت یک هفته می شود زیاد خمیازه می کشد. علت آن چیست؟
- شربت
سلام اقای دکتر فاصله کتوتیفن با کلاریترومایسین چقدر باید باشه ت. دستورش نوشته ۴ ساعت
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- خلط و سرفه
با سلام خدمت شما دکتر عزیز و گرامی من یه پسر 3سال ونمیم دارم که سه ماه پیش سرما خوردن و همراه با تب بود و خلط الان هنوز بعد از سه ماه کاملا خلط دارن شیش دوره آنتی بیوتیک از همه مدل استفاده کردن اصلا جوابی نگرفتیم موقع خواب هم پشت حلق و بینی پر از خلط و خیلی زیاد خر خر میکنه ممنون میشم بابت راهنماییتون
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر

