Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نئوتادین.
سلام آقای دکتر ببخشید برای دختر ۴/۵ ساله با وزن ۱۴/۵ کیلو ، دستور مصرف شربت نئوتادین را میفرمایید ممنون سلامت باشید
- آب
سلام آقای دکتر خداقوت الهی عید غدیر هدیه از خدا بگیرید. میشه بفرمایید ک چقدر آب ب بچه ۸ماهه بدیم؟ آب کممیدم لباش خشک میشه زیاد میدم رفلاکسش بیشتر میشه یکممیریزه بیرون .یبوست هم داره. ممنونم
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
فرزند دوساله ای دارم که دارای سرفه های خلطی و تب و همچنین آبریزش بینی به رنگ سبز میباشد و دو روز است که دچار این علائم شده و بخاطر گرفتگی بینی به سختی تنفس میکند ،لطفا راهنمایی کنید که آیا شربت آزیترومایسین برای ایشان مناسب است و اینکه چه مقدار باید استفاده کنم ؟
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- شیر بالا اوردن
سلام دکتر خسته نباشی منپسرم هفت ماحو یه روزش یه هفته پیش اسهال و استفراغ گرفت اول استفراغ کرد به اسهال شد خوب شده ولی شبا تو خواب شیر میاد تو گلوش بالا میاره البته ن هرشب بعضی شبا حالا نم دونم یا عارق نمیزنه چند وقته بهش غذا ندادم و خیلی هم پنیر میکنه بچه ها تو این سن غذا ک بخورن دیگه باید کمتر پنیر بکنن
- درمورد ادرار کودک
بچم چند وقتیه که دیش میکنه توش یه چیزی مثل خاک وجود داره
- تب
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهشه. امروز صبح تب ۳۷/۷ داشت. استفراغ هم کرده بود. از ۸ صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش استامینوفن میدم.تبش هی میاد رو ۳۷ ولی باز موعد استامینوفنش میشه میره ۳۷/۵. چیکار کنم؟ فقط استامینوفن بدم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام ببشخشید پسرم 5 سالشه تقریبا" 4 روزه غذا که میخوره بعد از 20 الی 25 دقیقه مدفوع سبز میکنه،مدفوعش عادیه دل پیچه و دل درد هم نداره محبت کنید راهنمایی کنید
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای بچه ۵ساله
دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۵ساله با وزن۱۹کیلو
- بی اشتهایی و یبوست
سلام آقای دکتر. پسرم 13ماهشه الان حدودا 10روزی میشه که تمایل به غذا خوردن نداره، فقط شیرخشک میخوره وزنشم خیلی پایین اومده هفته قبل حالت سرما داشت ولی الان نه عادیه اما امروز دوقاشق غذا دادم که رفت قورت بده انگار دردش اومد و رفت جلوتر همه رو بالا آورد، ضمنا الان 4_5روزیه که یبوستم داره و بدخلقم شده، تورو خدا بهم یه راهکار بدین 😭🥺
- پریدن شربت درگلو
باسلام دکترپسرم 1سالشه دیروز شربت سیتریزن ب خاطرسرماخوردگژ بهش دادیم که پریدتوی گلوش وهمزمان سرفه ولستفراغ کرد حالا ازدیروزتاحالا گهگاهی سرفه میکنه. چکارکنم؟
- چرکی بودن گلو وسینه
سلام دخترم دوسال ونیم داره سرماخورده سینه اش عفونت داره سرفه های خلطی داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ خورده بهتر نیست چی بهش بدم
- شربت آموکسی سیلین 125 چند سی سی باید به کودک یک ساله داد آبریزش سبز داره آیا باید همین شربت را داد
- مقدار استفاده قطره باکتی ماید
دخترم ۸/۵ ۲۲ وزنش چه مقدار و هر چند ساعت میتوانم از قطره استفاده کنم
- عفونت خون ،.
سلام آقای دکتر پسرم چند مرتبه سرماخورد بعد بردیم دکتر آزمایش گرفتن گفتن که عفونت خیلی خفیف داره دارو هم قرص ازیترمایسن 250و آمپول پنی سیلین داد خیلی نگرانم سوالم اینکه امکان داره که ریه هم عفونت کنه یا اینکه داره قرص میخوره جای نگرانی نیست لطفاً راهنمایی کنید خیلی نگرانم

